Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 eller jente! Det er ikke kjønnet på babyen som avgjør om du blir kvalm eller ikke. Det har med dine egne hormoner å gjøre og hvordan kroppen din reagerer på disse hormonene.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Jeg var mer kvalm når jeg venta jente enn når jeg venta gutt....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Jeg var ikke kvalm 1 gang - fikk gutt Var veldig kvalm 2 gang - fikk (tadaaa) gutt da også Det har ikke noen sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 De sier mer kvalm med jenter. Jeg hadde ekstrem svangerskaps kvalme to ganger og har to jenter.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 nope.. nr 1, kastet opp i 7 uker.. Jente nr 2, kastet opp i 16 uker.. gutt nr 3, kvalm i 10 uker.. gutt
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 min mor spydde som en gal når hun ventet min bror...... jeg spydde som en gal i mine sv.skap, jeg har to jenter....................
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 jeg kaset opp lengre når jeg gikk med jente enn med gutt. tror det er lite som sier hva kjønnet er. vent på ultralyd. eller til ungen faktisk kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå