Gå til innhold

Kvalm i svangerskapet = gutt ???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller jente! Det er ikke kjønnet på babyen som avgjør om du blir kvalm eller ikke. Det har med dine egne hormoner å gjøre og hvordan kroppen din reagerer på disse hormonene.

 

Skrevet

Jeg var mer kvalm når jeg venta jente enn når jeg venta gutt....

Skrevet

Jeg var ikke kvalm 1 gang - fikk gutt

Var veldig kvalm 2 gang - fikk (tadaaa) gutt da også

 

 

Det har ikke noen sammenheng.

Skrevet

De sier mer kvalm med jenter. Jeg hadde ekstrem svangerskaps kvalme to ganger og har to jenter.

Skrevet

nope..

 

nr 1, kastet opp i 7 uker.. Jente

nr 2, kastet opp i 16 uker.. gutt

nr 3, kvalm i 10 uker.. gutt

Skrevet

min mor spydde som en gal når hun ventet min bror...... jeg spydde som en gal i mine sv.skap, jeg har to jenter....................

Skrevet

jeg kaset opp lengre når jeg gikk med jente enn med gutt.

 

tror det er lite som sier hva kjønnet er.

 

vent på ultralyd. eller til ungen faktisk kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...