Gå til innhold

Han fingrer mamma foran meg:-(( *orker ikke mer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal skrive, dette var eneste plassen jeg fant som jeg kan skrive anonymt! Jeg klarer ikke og bo med mamma mer, jeg blir helt kvalm av henne! Er kjempeglad i henne, men hun er så ekkel og motbydelig:( Hun kler seg som hun skulle vært 20 og hun har med seg nye menn hjem hver fredag og lørdag, og jeg ORKER IKKE MER!!

Jeg er snart 16 og har ingen andre steder jeg kan bo!:( Hater livet mitt.

Har låst meg inne på rommet nå for mamma sitter i stuen og roter med en dritekkel discusting drittmann, hvorfor kan de for faen ikke pelle seg ut, det er så vemmelig og sitte i stuen, jeg satt og så film, så kommer dem to inn døra og kaster seg ned på sofaen og begynner og rote. Mamma setter seg over fanget hans og han begynner og fingre henne under skjørtet, så jeg løpte inn på badet og spydde! Jeg blir så kvalm av mamma at jeg må spy!:( Jeg spyr flere ganger til dagen, pga mamma har jeg fått bulimi:( Er det normalt av mødre og oppføre seg slik?:( Jeg ser ihvertfall at mine venninner sine mødre ikke kler seg som 20 åringer! Jeg blir helt gal! Mamma er også skikkelig plagsom mot meg. Hun har ikke missbrukt meg med sex eller noe, men hun vil alltid se puppene mine, og se om dem har vokst, og jeg hater og vise det til henne! Men hun har aldri tatt på meg eller stapt ting inni meg, men hun vil se puppene mine og sier ekle tng om dem. Jeg har bare lyst til og slå henne!!!! Hun har og kalt meg sexy foran drittmennene sine, åååååå jeg er så SINT!!!!!!!!!!! Hvem kan jeg snakke med om dette?? Orker ikke mer:( Vet ikke hvem som bruker denne siden engang men regner med det er voksne damer siden det heter DinBaby. Håper noen voksne damer leser og at det ikke bare er fjortismammaer her som er like teit som min egen mamma:( Hun va 15 når hun fikk meg og jeg syns hun skulle gitt meg bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis dette ikke er en dårlig spøk, så må du kontakte barneværnet! Evt snakk med noen andre vokse som kan hjelpe deg komme deg vekk. En venninnes mor, eller en lærer?

Skrevet

Støtter meg til første svar...

Om dette er seriøst.. (noe jeg betviler sett i lys av mye tull her på siden i d siste) så må du kontakte helsesøster på skolen eller noe..

Er det ingen i familien din du kan kontakte? Fars side?

Skrevet

De som kommer fra avsidesliggende steder, flytter til byen på hybel når de er 16 år, for å gå på videregående. Men det er klart det er litt tøft å gjøre det.

Skrevet

Håper de som styrer siden her sjekker ut dette.

Skrevet

Jaaaaa for det er jo snillt gjort!!!:-( Herregud, jeg vil jo ikke at mamma skal bli kontakta eller noe! Jeg er snart 16, det er bare og rømme hvis jeg vil. Jeg ville bare spørre hvor jeg kan søke HJELP, vil at mamma skal få hjelp, hun var ikke en ekkel spyklatt før!!!

Skrevet

Hvorfor mener folk det er troll?!

Skrevet

Jeg skjønner at du ikke vil være slem mot mammaen din, og at du føler du må være lojal mot henne. MEN den oppførselen hun har, er overhodet ikke akseptabelt i det hele tatt!!

Jeg går egentlig ut ifra at du ikke har en far du kan flytte til, siden du helst ønsker å rømme?

Du skal ikke leve i et så ustabilt hjem, uansett hvor glad du er i mammaen din. Det er HUN som er den voksne, og som skal ta ansvar for deg. I og med at hun ikke klarer dette på en god måte, så er mitt råd til deg at du prater med helsesøster i kommunen, eller med fastlegen. Det er ikke slemt gjort mot mammaen din. Hun trenger hjelp og veiledning til å være en bedre mamma for deg.

Helsesøster/ lege VET at du er veldig glad i henne, og vil bare hjelpe dere begge to. Synes ikke du skal være redd for å ta kontakt med dem. Du kan evnt ringe Kirkens Nødhjelp for å prate på telefon, hvis du heller vil starte "anonymt".

Du må ikke tenke på å rømme. Det løser ingen problemer for hverken deg eller din mor. Det kan bare gjøre ting verre.....

Vær så snill og hør på det jeg har skrevet. Jeg er ei voksen dame på 38 år, og har store døtre selv, så jeg blir veldig lei meg på dine vegne:-( Du skal iallefall ikke ha det slik!! Jeg er sikker på at du er tøff nok til å ta kontakt med de rette instanser. Det er først da ting kan bli bedre!

Ønsker deg masse lykke til! Og vil også gi deg en god klem:-)

Skrevet

Du kan få hjelp til å flytte hjemmefra, men da må du kontakte barnevernet. De kan hjelpe deg å skaffe hybel, hjelpe deg med husleie osv, men da må du jo spørre om hjelp.

Mammaen din lever et liv som ikke er forenelig med å ha en ungdom boende hjemme, og det er ikke illojalt av deg å søke hjelp fra barnevernet. At de forteller mammaen din at dette ikke er greit synes jeg faktisk er på sin plass.

Kanskje kan du få et ok forhold til mammaen din om du ikke bor sammen med henne, men om du fortsetter bo der kommer forholdet til å bli ødelagt for alltid.

Har du en pappa, besteforeldre eller andre du kan bo hos kanskje? Uansett vil barnevernet hjelpe deg, men du må fortelle hvordan du har det.

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg ser du har fått mange gode tips over her og håper du tar til deg noen av dem så du slipper å oppleve dette flere ganger!

Jeg vet selv hvor ekkelt det er å være vitne til sånt som dette og unner ingen det!

Sender deg en klem jeg!

Skrevet

Dette var trist lesning.. jeg ville annbefalt å ta kontakt med helsesøster og eller barnevernet....

Skrevet

Uff, får så vondt på din vegne! Dette er på ingen måte normal oppførsel av voksne eller noe du skal tåle! Du har krav på et godt hjem og en mor som tar hensyn til dine følelser og deg. Kan jeg spørre hvilken by du bor i?

Skrevet

Dette er ikke bra, og du bør ikke bo i et hjem hvor de voksne ikke tar hensyn til deg.

Hvis du synes det er vanskelig å kontakte barnevernet selv, og det skjønner jeg godt hvis du synes, så kan du snakke med noen du stoler på. Enten en lærer, helsesøster, slektning eller venners foreldre. Det viktigste er at du betror deg til en voksen som kan hjelpe deg videre med dette.

Du skal ikke være redd for barnevernet! De kommer ikke til å straffe moren din, men kanskje hjelpe henne til å skjønne hva man kan og ikke kan gjøre når man har barn/tenåringer i hus. Og hvis du har lyst å flytte for deg selv, kan de hjelpe med det også. Du er ikke alene om å trenge hjelp, og du skal ikke være flau over å motta hjelp. Det er det som er så flott her i landet vårt, at alle kan få hjelp når man trenger det.

Jeg skjønner at dette er kjempevanskelig for deg, men du fortjener å ha det veldig mye bedre enn du har det nå, og det er dessverre ikke noen som kan hjelpe deg hvis de ikke vet hvordan du har det.

Lykke til, jeg håper det ordner seg for deg!

Skrevet

dette er overhode ikke bra for deg.

selv så jeg faren min ble runket i stua. foran oss ungene, faren min nøyt det. jeg var under barnevernet alt. så jeg ringte de og sa det som de var. de tok tak ganske fort.

ring de hør hva du kan gjøre..

dette er ikke noe barn burde oppleve.

prøv og kom deg ut av det. prat med helse søster, legen din, barnevernet,

Skrevet

Så ekkelt :-((((

Dette er ikke riktig av moren din, du må kontakte helsesøster eller noen voksenpersoner for råd......

Skrevet

Dette hørtes jo helt forferdelig ut, og det er IKKE NORMALT!! Du bør finne noen å snakke med. Kanskje egen din, en helsesøster, eller et familiekontor? Dette bør du snakke med en fagperson om, for slikt som dette skal IKKE under noen omstendigheter skje. Kanskje du har en venninne med foreldre du kjenner du kan snakke med??

Skrevet

Dette er ikke greit og ingen skal ha det på denne måten.

Ta kontakt med de som har den siden du fikk link til i ett tidligere svar. Hvis det ikke fører frem, så send meg en PM. Så skal jeg forsøke å hjelpe deg det lille jeg kan.

Du har jo selv innsett at dette ikke er riktige oppvekstvilkår for noen. Det krever litt av deg, men det virker som om ikke det er noen i ditt nærmiljø som har lagt merke til hvordan du har det.

Så enten ring eller snakk med helsesøster på mandag.

Skrevet

Ring det numret du har fått, kjære deg! Sånn skal det ikke være. Sender deg varme klemmer.

Skrevet

snakk med helsesøster hvis du synes barmevernet blir skummelt!

da ordner hun resten hvis hun synes det trengs...

Skrevet

Ååå... Jeg fikk helt vondt av å lese dette...

Du kan evt. prøve å dra til helsestasjonen og snakke med helsesøster. Nå vet ikke jeg om du har møtt henne, men hvis hun virker som en hyggelig person kan du godt snakke med henne om slikt. Helsesøstre er vanligvis veldig hyggelige og varme mennesker som man får lyst til å snakke mer med.

Du kan også dra til barnevernet. Det høres ikke ut som om din bosituasjon er særlig god akkurat nå. Barnevernet kan hjelpe dere og veilede slik at kanskje din mor slutter med å ta med mange forskjellige menn hjem til dere. Eller så kan de finne et nytt hjem til deg, eller eventuelt et helgehjem.

Du BØR ta kontakt med et av disse, da har du sjansen til å få det bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...