Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 CareMaxx(Samme som Angelsound). Ikke sånn super fornøyd, syns den skurrer mye, noe som gjør det vanskelig å skille mellom lydene. Men klarer å få fram hjertelyden så og si hver gang, så den gjør jo jobben sin sånn sett :-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Har denne: http://babywatcher.no/ Selger den nå for 750 kr om du er interessert: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31554491
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Angelsounds, den billigste typen tror jeg. Skurrer noe, og du hører godt "Bulp" hvis babyen sparker eller noe. VELDIG ubehageliog lyd i øret da. Er uansett fronøyd, men jeg har heller ikke prøvd noe annet. Fant hjertelyd i uke 13 med den.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 Caremaxx her også. Funker helt fint, høvelig med to separate ørepropper. Fant hjertelyd fra 10+6 mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Takk for svar. Finnes så mange, så jeg ble veldig usikker på hvilken jeg burde kjøpe. HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Angelsounds går for å være den beste. Kjøpt den på den norske hjemmesiden: www.angelsounds.no og er superfornøyd!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Babywatcher har jeg hatt. Syns den var omtrent som den jordmor hadde, bare styggere farge =) Fant hjertelyden en god stund før uke 12 om jeg hadde volumet høyt og brukte litt tid på å lete.
Hybelkanina Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 Har Angelsound som jeg kjøpte da jeg var gravid med nr. 1. Har ikke brukt den denne gangen, og kommer ikke til å gjøre det heller. Slett ikke fornøyd med den, masse skurring og piping og ulyder, og vanskelig å finne hjertelyden med den, så den ble mer en kilde til stress og uro enn glede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå