Gå til innhold

Hvilket doppler apparat har dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CareMaxx(Samme som Angelsound). Ikke sånn super fornøyd, syns den skurrer mye, noe som gjør det vanskelig å skille mellom lydene. Men klarer å få fram hjertelyden så og si hver gang, så den gjør jo jobben sin sånn sett :-)

Skrevet

Angelsounds, den billigste typen tror jeg.

Skurrer noe, og du hører godt "Bulp" hvis babyen sparker eller noe. VELDIG ubehageliog lyd i øret da.

Er uansett fronøyd, men jeg har heller ikke prøvd noe annet.

Fant hjertelyd i uke 13 med den.

Skrevet

Caremaxx her også. Funker helt fint, høvelig med to separate ørepropper. Fant hjertelyd fra 10+6 mener jeg.

Skrevet

Takk for svar. :) Finnes så mange, så jeg ble veldig usikker på hvilken jeg burde kjøpe.

 

HI

 

  • 5 måneder senere...
Skrevet

Angelsounds går for å være den beste. Kjøpt den på den norske hjemmesiden: www.angelsounds.no og er superfornøyd!

Skrevet

Babywatcher har jeg hatt. Syns den var omtrent som den jordmor hadde, bare styggere farge =) Fant hjertelyden en god stund før uke 12 om jeg hadde volumet høyt og brukte litt tid på å lete.

Skrevet

Har ingen. Har aldri skjønt poenget med det

Skrevet

Har Angelsound som jeg kjøpte da jeg var gravid med nr. 1. Har ikke brukt den denne gangen, og kommer ikke til å gjøre det heller.

Slett ikke fornøyd med den, masse skurring og piping og ulyder, og vanskelig å finne hjertelyden med den, så den ble mer en kilde til stress og uro enn glede.

Skrevet

Angelsounds :) fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...