Ms.Smith Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Kommer uansett ikke til å bestemme oss før vi ser henne, men greit å høre hva folk tenker Her er de navnene vi har på listen. Og ikke være redd for å være streng Og legg gjerne til navn. Vil egentlig ikke ha et topp 10 navn, og gjerne noe litt mer sjelden enn hva jeg har listet opp Sofia Lily Olivia Isabella Louise Isa
LilleBitteliten Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Sofia - Det er veldig fint! Men ganske pop, er det ikke? Lily - Jo, det er fint, men det er noe ved det som jeg ikke liker, vet ikke hva. Olivia - Mitt yndlingsnavn! Nydelig er det! Men tror det begynner å bli litt populært dessverre. Isabella - Helt greit. Ikke veldig glad i. Litt for dollete og pompøst. Louise - Jo, fint, men ingen storfavoritt. Isa - Det er fint, spennende og sjelden. Men kunne aldri brukt det selv. Synes uten tvil at Olivia er det vakreste! Lykke til :-)
Giss Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Sofia - flott navn. Tenk å ha en hovedstad oppkallt etter seg... Lily - liker personlig navnet bedre med to ll'er, men uansett en favoritt hos meg. Olivia - ok navn. Men ganske pop etterhvert... Isabella - nydelig, ultrafeminint prinsessenavn. Louise - Nydelig navn! Ikke så mange som heter det nå tror jeg... Isa - for meg er det en hund... Andre navn: Agnes Vera Viktoria Celeste Lykke til på navnejakten.
***tullemor*** Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Flotte navn! Hadde jeg fått jente hadde jeg selv valgt Sofia eller Louise.. Evt Selma som også er nyyyyyydelig. Ikke veldig glad i Isa, kort og kaldt navn. Isabella litt for sukkersøtt. Olivia er kult! Lykke til - blir uansett ikke feil noen av disse ;-)
*Dubsgirl* Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Flotte navn dere har funnet:) Liker veldig godt Sofia, Louise og Olivia:) Noen flere forslag: Petra Mathea Helena Eline Anea Livia Sina Una Ingelin Thelma Dea
inimini Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Sofia er favoritten:) Ellers likte jeg godt Isabella og Olivia:) De andre var ikke min smak.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Syns alle navnene du har lista opp er ok jeg. Av dem liker jeg best Louise. Ikke et veldig poppis navn, mer vanlig som mellom navn enn fornavn og det kan jo være bra. Andre forslag: Cornelia, som etter mitt syn er det fineste jentenavnet som finnes Kristin
pinoisme Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Her liker jeg best Lilly/Lily. Sofia, Olivia og Louise er klassiskt fine. Isa er ok, Isabella liker jeg ikke. Hva med Eleanor, Louisa, Elvira, Malva, Lillian, Karla, Kordelia, Aurora, Leonor, Viola, Saga, Lovisa, Maiken, Ester, Vega, Fride, Signe?
Andreaa Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Her er min rangering. 1. Louise - Fint, vakkert! Selv om jeg liker Lovise enda bedre. 2. Sofia - Også fint. 3. Olivia - fint, men begynner å bli ordentlig poppisnavn. 4. Lily - Ikke fan av. Helt ok, men ikke noe mer. 5. Isabella - huff! jålete og pompøst. Dillete og bare... ikke fint. 6. Isa - Høres ikke ut som et navn for meg. Mine forslag. Alvilde Eira Elida Hedda Oda Signe Snøfrid Vårin Katrine Marlen (med trykk på e-en.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Synes egentlig du har veldig søte forslag Liker godt Olivia. Liker ikke Louisa og Isa..
lille_morell Skrevet 14. november 2011 #13 Skrevet 14. november 2011 Sofia, Olivia og Isabella er fine navn syns jeg Samme med Louise, men ikke like fint som de andre. Isa har jeg aldri likt, og Lily lyder litt for gammeldags i mine ører.
☆☆☆ Skrevet 14. november 2011 #14 Skrevet 14. november 2011 Sofia - greit nok Lily - blir rart å skrive det slik på norsk, synes jeg. Lilly er bedre. Olivia - greit nok Isabella - ikke min smak Louise - elsker Lovise, men synes Louise blir "kunstig" å si, i alle fall på min dialekt Isa - det et et artig navn, egentlig. Men litt "snaut". Er gjerne litt streng, nå. Men jeg leter med kritisk blikk etter det perfekte jentenavnet selv. Jeg og samboer har ingen problemer med å finne supre navn hver for oss, det er når vi skal finne et vi begge synes er "Navnet" at det blir vanskerlig...
sommertiara Skrevet 14. november 2011 #15 Skrevet 14. november 2011 Sofia - nydelig Lily - synes ikke det er så fint med kun en l på norsk, Lilly er kjempefint Olivia - veldig pent, fare for at det blir veldig populært snart Isabella - liker ikke så godt, veldig sukkersøtt Louise - pent, litt kjedelig Isa - greit, litt stilig, men ganske intetsigende også tenker jeg på is og kulde Liker best Sofia, men aller mest Lilly.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå