Gå til innhold

Tips til gratis farsdagsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lønnen kommer ikke inn før på mandag,og jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe farsdagsgave til samboeren min. Noen som har noen gode tips på hva jeg og tøtta (7mnd.) kan gi ham i morgen?

Er ubrukelig på kjøkkenet, så vist jeg skulle stelt i stand noe mat-greier så må det være veldig enkelt. Får ikke brød til å heve engang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan lage et enkelt farsdagskort med håndavtrykket eller fotavtrykket til vesla.

Personlig har jeg ikke tenkt å gi noen farsdagsgave til mannen min, så da trenger ikke du heller :-)

Du kan skifte på senga hans, eller noe lignende.

Skrevet

Et gavekorthefte med f.eks sove lenge en dag, frokost på sengen en dag, massasje osv.

Skrevet

La veska få male et lite maleri og fot eller hånda trykk var jo lurt;)

Så skriver du et selvlaget kort noen fine ord til han.

Lag frokost til han og kaffe eller te eller kakao:)

På kortet kan du jo også skrive at du skal gi han en fotmasasje:)

Trenger ikke være mer enn det,da det er tanken som teller.

Selv skal jeg kjøpe en sjokolade og blomster, frokost og noe gutta har laget:)

Blomster synes jeg jo er koselig selv så jeg kjøper vel egentlig det for oss begge;)

Skrevet

bake noe enkelt... (dersom du har mel, sukker, smør..(da får du sandkaker) har du egg og f.eks kakao, kan det blir riktig festlig) Ellers var alle tegninger, malerier, gavekort noe vi bruker mye her.

Skrevet

Full kroppsmassasje og sex :D Tror ikke det er mange menn som kunne tenke seg bedre gave enn det ;)

Skrevet

Denne redda dagen min ;-) Ser for meg et kort med avtrykk av ei veske ;-)

Skrevet

ehm.. kremt... 14.56 FARSdagsgave er altså noe fra BARNET til FAR.. så sex passer vel ikke akkurat til det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...