Gå til innhold

Mannfolk og planlegging = ubrukelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men enkelte mannfolk kan bare virkelig ikke planlegge ting!!!

Vi skulle på babysvømming igår, og han er hjemme med babyen vår. Jeg skulle komme hjem ca.20 minutter før vi måtte starte slik at vi kunne spise noe før vi dro. Når jeg da kommer hjem 20 minutter før vi må dra, står han å gnikker på servanten på kjøkkenet. Tulla ligger å sover i vogna og har sovet i tre timer. Så spør jeg:

Har du gitt henne mat? "Nei ikke enda".

Har hun sovet hele tiden? "Ja"

Har du pakket svømmeutstyret? "Nei ikke enda"

Har du spist noe? "Nei ikke enda, skal vi ikke spise nå?"

Du vet at det er 20 minutter til vi må være ut av døra? "Jada, jeg skal bare vaske ferdig servanten først.."

Typisk mannfolk!!!! Hvem måtte springe rundt som en rotte med rakett i rompa å skifte bleie, pakke, lage mat, mate, kle på... Jo det var meg, gubben skulle jo bare knikke ferdig servanten!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja de finner ofte ting som er veldig viktig og som må gjøres der og da når man har liten tid. her pleier det å være vaske bilden eller rydde boden. Jeg har lært meg til å sende en melding en stund før jeg kommer hjem, med f.eks pakkeliste med ALT som skal med, hvor mange skiver og hva som skal på mine og ungenes (her må alt inn med teskje!!) og gjerne minne på et par ekstra ganger når jeg kommer og at da må alt være ferdig!

Skrevet

Synes du er litt urettferdig og drar alle under en kam nå.

Blir litt feil å si typisk mannfolk i følge min mening, da dette gjelder kun din mann. Ikke for å være vanskelig altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...