tigergutt<3 Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Jenta mi har arvet en gammel bærbar pc og når vi prøver å laste opp et Labb og Langøre spill så får vi beskjed om at de ikke finner "veien" til skjermkortet. Når vi starter pc så kommer det opp at pc finner nye programvare og et av dem er skjermkort. Hvis vi prøver å installere så kommer det bare videre at vi må sette inn instalasjons cd-rom. Den har vi ikke. Kan dette ordnes uten den cd-rom eller går ikke dette?
tvkrus Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Snu pcen hennes på hode se etter model navn Bruk googel å søk med produsent og model navn og legg til downlode så er etter om du finn dirvere til hele pc ( de du har antaglig fra windwos instaleringa) Vist der en av stor pc produsentene har de som regel drivern på in egen side Når du finne så bare last ned og instalere selv om windwos "klager" Og se på krava på spillet vis det er 98/2000 og hu har xp/vista Lønner det seg å gjør om instillingener så hu kjører spille som 98.
tigergutt<3 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2011 tusen takk for hjelpen. Men dette var vist ikke så enkelt som jeg trodde. Finner ikke den driveren jeg trenger, og skjønner jo at jeg er hely grønn på data programmer Det er en acer aspire 1640Z hvis noen kan hjelpe
Regina Phalange Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Prøv her: http://www.acer.no/ac/no/NO/content/drivers :-)
tvkrus Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 Hei bruk linken til Regina den er bra Velg Notebook så velg Aspire så hakk av show all models og velg 1640z Og da vil du få opp driverne til pcen det har ikke noe å si om du legger inn alle ... men VGA (= Video Graphics Array) så det antaglig den du leter etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå