Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Vi skal på kjærestetur og tror du ikke at JO da det er den helgen jeg venter mensen. Jeg går ikke for tiden på noe prevansjon men jeg må vell begynne på noen slik at jeg slipper å få mensen da.. Noen gode tips til hva jeg kan begynne på?
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 12. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 12. november 2011 Ingen ????
Karma! Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 du kan utsette det med p piller plaster osv.. Funker ikke her når jeg prøver på det- jeg blør like godt litt i 2 uker istede for haha
Fire småtroll Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Det finnes egne tabletter du kan ta for å utsette mensen, ring legen din for de er på resept. Det er ikke første gangen noen vil utsette mensen, legen har løsningen God tur! Klippet fra KK: Det er også helt mulig å utsette mensen når man ikke bruker p-piller. Mensen kan da utsettes ved hjelp av gestagenholdige tabletter som for eksempel Primolut-N. Behandlingen må starte senest 3 dager før ventet blødning. Blødningen vil da komme et par dager etter at du har tatt den siste tabletten. Det er viktig å huske at du kan bruke disse tablettene bare når du har regelmessig menstruasjon, fordi du er avhengig å vite når du får menstruasjon. Slike tabletter er reseptpliktige, ta derfor kontakt med lege.
UpsyDaisy Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 Disse tablettene ovenfor virker, MEN noen, inkludert meg selv, blir helt ko-ko av dem Skikkelig pms-gal!
Bad habits har tre små Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Jeg har brukt primolut tidligere. Fungerer kjempe fint:-)
Stellaborealis Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Primolut virker på å stoppe blødning men jeg blir på grensen til ond av dem.... Men det blir jeg av kunstige hormoner uansett altså så hvis det fungerer fint på deg er ikke det noe problem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå