Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Hvor lenge har dere menstruasjon, og hva er vanlig? Jeg har alltid bare hatt 2-3 dager, og igrunn vært veldig fornøyd med det. Men nå som jeg vil prøve å få barn, så lurer jeg på om det har noe å si.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 altfra 2-3 dager til over 10 dager tror jeg er normalt. Jeg har bare noen får dager og er strålende fornøyd med det! Ble gravid på 2. pp og da tok jeg til og angrepille, så tror ikke det har så mye å si
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Hvor lang mens er skal ikke ha noe å si på hvor fruktbar man er. Det som teller er jo eggløsningen og den påvirkes jo ikke av mensen i den forstand. Har du regelmessig syklus så vil det jo være lettere å regne ut når eggløsning er og man kan prøve ekstra de dagene. Selv har jeg mens i ca 5 dager. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 3-4 dager. Aldri mer enn 5, men det er sjelden det varer så lenge.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 5-6 dager. Tviler på at det betyr noe. Ble for øvrig gravid på første ordentlige forsøk etter å ha hoppet av i svingen i ca et halvt år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå