Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Det er til min tante og onkel som har alt. De er ganske sære og har ingen spesiell stil, så det er veldig vanskelig å kjøpe noe de blir glad for. Ikke leser de bøker, de har heller ingen spesielle hobbyer. Tenkte å gi bort et norgesglass med hjemmelaget marsipan og en flaske med hjemmelaget "eggnog" (eggepunsj), eller en annen hjemmelaget drikke.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Helt greit det! Jeg setter pris på slike gaver. Jeg gir ofte bort, kaffe, sjokolade, tørrvarer til en spendene middag, spekesild, hjemmelagde brente mandler. osv
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Så hyggelig at du orker å lage noe. Jeg blir glad for sånt, for det betyr at noen har "giddet" å investere sin tid i noe til meg...isteden for et upersonlig gavekort,eller stres kjøpt noe i en butikk o.lign. Tenkte selv å lage sjokoladekarameller eller noe som jeg pakker inn i en liten vase, til alle voksne i familien i år. Evt sammen med en flaske vin. Rett og slett fordi vi er lei av alt "nips" vi ikke har bruk for...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 ja! hadde blitt kjempeglad! slike julegaver er det litt tanker bak.. ikke bare enda en kjedelig pyntenusse ifra nille..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Hørtes ut som en perfekt gave for de som har alt. Liker å gi bort hjemmelagde gaver. Kom over en genial julegave på en blogg her en dag. Cookie-kit ble den kalt. Alle de tørre ingrediensene til f.eks en kake eller kjeks ble lagt lagvis i et glass. Så er det bare for mottaker å tilsette eventuelt smør/egg/melk for å lage en deilig kake. Tenkte jeg skulle gi bort noe slikt i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå