Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 jeg liker menn med litt mer spesielt utseende. trenger ikke være solbrun eller glattbarbert. må ikke ha vaskebrett heller. har aldri helt skjønnt dette med den høye, mørke kjekkasen som det virker som 90 % av verdens kvinner liker best... flere enn meg?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Jeg er samme som det. Slike glatte mannfolk syns jeg er turn off..Men de må gjerne være mørke, for jeg liker ikke blonde menn hehehe. Min mann er perfekt for meg. Han har noen fantastiske brune øyne som jeg smelter når jeg ser i, kroppen hans er kjempe flott, ikke for fet og ikke for tynn. Han har ikke vaskebrett, men heller ikke noe stor mage. Han får meg til å le hver dag, han kysser og koser med meg og forteller meg hvor flott jeg er. Han elsker å ligge med ben og armer rundt meg når vi sover, noe som jeg syns er helt fantastisk deilig. Han er en utrolig far og stefar. Han er ungdommelig og jeg kjeder meg ALDRI i hans selskap. Kunne aldri vært sammen med en "glættis" jeg altså
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 jeg liker ikke glattbarbert, men liker høy og mørk. Kjæresten min er 190høy, mørkt hår, blå øyne, hår på brystkassa og magen, ikke vaskebrett.. og han er verdens kjekkeste
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Liker best blonde menn jeg. Skal ikke være altfor kjekk, syns at de fleste kjekke menn vet veldig godt om det og bruker det til sin fordel. En mann som er mer forfengelig enn meg selv hadde jeg ikke orket. Tenk, må liksom kjempe om hvem som får stå foran speil på morgen...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 Jeg har helt fjern smak på menn, men jeg sier ikke nei takk til en høy, mørk, glattbarbert mann med sixpack og deilige armer. Mitt "problem" er at han må være asiatisk. Jeg tenner overhodet ikke på nordmenn. Klart jeg kan se at han er kjekk, men jeg føler meg aldri tiltrukket av en norsk mann. Sånn har jeg hatt det siden jeg var liten, og jeg lurer veldig på hvorfor! Også håper jeg det finnes andre raringer som meg der ute, så sønnen min også en dag blir gift... Haha.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Selv er jeg sammen med en goklump med blondt pjuskehår og en skikkelig gomage<3 Og jeg kunne aldri ha fallt for andre typer mannfolk. De skal helst være blonde, morsomme og helst rundt 100 kg ( mye muskler og, men helst en kjempe mjuk god pondus)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Jeg blir automatisk skikkelig overlegen og ignorant oven for skikkelig eyecandy menn. hehe Snakker de til meg lar jeg stort sett være å svare eller svare "frekt" og ber de stikke av. (ja jeg vet skikkelig 14iss :-p) Men for noen år siden traff jeg en "slik en" mann på byen, som jeg oppførte meg skikkelig "ekkelt" mot, og han tok selvfølgelig igjen. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kunne ikke fordra han! Traff han om og om igjen hele sommeren, og begge var skikkelig ufordraglige med hverandre. Helt til en kveld jeg var på cafe og satt å ventet på ei venninne- da han plutselig kom og satte seg ned (han ventet på noen venner han og) Det endte opp med at vi satt sammen hele gjengen, og etter endt kveld satt vi igjen SKIKKELIG betatt av hverandre :-p må få sagt at jeg ikke ble sammen med han, sånne menn pleier vel å være litt ehh.. mindre smarte..? heh Men treffes vi på byen så kiler det enda i magen, han er jo bare såå hot!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 jeg liker også veldig godt at de har litt pondus myke og gode, ikke bare muskler og bein. liker best rødhårete eller blonde menn. har ihvertfall en tendens for å falle for slike. og litt brede skuldre slik at jeg iallefall innbiller meg at han kan banke en eventuell innbruddstyv HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Dette spørsmålet minnet meg på den nye lottoreklamen. Den med de mennene som sitter på en pub med noen dansende vestkantfolk rundt seg.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 Utseende og smak er vel veldig individuelt også. Det som er pent for meg, trenger ikke være pent for deg eller andre.....og heldigvis for det! I yngre dager var jeg veldig fascinert av billedvakre menn, men det gikk fort over da jeg vokste opp. Selv mener jeg jo at jeg fant og giftet meg med verdens flotteste MANN. Liker at de er menn med brede skuldre, store armer og at de er høyere enn meg, også når jeg har hæler på. Om andre syns han er kjekk er meg revnende likegyldig. Men jeg håper da venner og omgangskrets syns han er en like flott og koselig mann som meg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå