Gå til innhold

Skjønner ittno, sykdom/feber


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er syk. Vond hals, hoster og harker. Har ikke tatt feberen men føler meg helt ræva.

Nå sitter jeg her igjen og er gjennom våt av svette, samme i går, dagen før det og på nettene. Målte feberen nå og i følge tempmåleren har jeg ikke feber. Kan man være syk og få sånne febersvettetokter uten å ha feber?

Skjønner ikke dette her. I følge legen har jeg luftveisinfeksjon i øvre luftveier og er sykemeldt til og med onsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...