Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 farmor som ikke vet at hun har et barnebarn ? Glad for all hjelp
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Å, spennende! Her må jeg følge med, for jeg vurderer å gjøre det samme til barnets farfar her. jeg sendte nylig et brev til farmor, som vet at hun har et barnebarn, men som ikke har noe kontakt. Jeg la ved noen fine bilder av barnet, beskrev barnet litt og skrev at vi gjerne vil ha kontakt. Begynte med å introdusere meg selv, i tilfelle hun hadde glemt oss Men tja, jeg ville kanskje valgt noe av den samme frmgangsmåten som jeg gjorde med farmoren, bare skrive "du vet ikke hvem jeg er" istedetfor å påminne om jeg er...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Vet farfar at han har et barnebarn ? Jeg har jo tenkt å sende et til han også,tror jeg
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Vet jo ikke hvordan ting har skjedd, men det er vel en grunn til at de ikke vet det. Tror jeg ville presentert meg veldig kort og situasjonen, og skrive en del om barnet og legge ved noen fine bilder. Og på tampen skrive noe slik som at du hadde ønsket at barnet skulle kjenne opphavet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå