Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Hvordan fungerer den? Er det vondt å sette den i? Hvordan er det med mensen? Skal på etterkontroll etter fødsel til tirsdag og da skal jeg starte med prevensjon igjen
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 jeg har det! er kjempeførnøyd! var ikke ont å sette inn, kjennte ingen ting! man får lokalbedøvelse først mensen min er borte.. men det er egentlig bare greit! for min del verfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå