Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 jeg leste ett eller annet sted at hvis man ikke har avføring daglig er man obstipert.. Da er jeg konstant obstipert for å si det sånn! Bæsjer aldri hver dag... Max tre-fire ganger pr. uke... Da jeg var yngre bæsjet jeg hver søndag... Funket greit det.. Dere da?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Normalt fra to-tre ganger daglig til et par ganger ukentlig. Men med sjelden avføring kan man nok få fysiske plager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå