Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Er det sånn at damen får en ring, og begge får en (ny) ring under vielsen? Eller får begge to ringer når de blir forlovet? Og hva skjer under vielsen da?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Veldig forskjellig. Noen velger at kun damen får en ring ved forlovelse, andre velger at begge får ring. Noen bruker forlovelsesringene som giftering, andre kjøper nye. Vi kjøpte en ring til hver ved forlovelse og brukte samme ringene til gifteringer. Fikk bare navn og dato skrevet inni dem
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 jeg har gifte ring og forlovelse ring. jeg fikk forlovelse ring når min mann fridde til meg. vi kunn gjorde det ikke. kjøpte gifte ringer 2 år senere og kunngjorde det. giftet oss et år senere.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Det gjør du som du vil. Jeg fikk diamantring når mannen fridde, den brukte jeg på høyre ringfinger. Når vi giftet oss flyttet jeg den over til venstre hånd, og vi tok begge på oss gifteringer.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Vi gifter oss til sommeren, han fridde i juni. Men har ingen ringer enda.. Planen er forlovelsesringer, som vi gjør om til gifteringer.... De graveres før bryllupet. Men det har ikke blitt prioritert enda Så her blir det ett sett, som gjøres om. Når vi får rotet oss til å handle de ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå