Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Har tidligere gått på p.pilla, men ble så plaget med kviser. Hvordan er det med hormonspiral? Legen sa at han ikke hadde vært borti noen som hadde klaget på kviser. Andre tips til prevensjon som man unngår kviser med?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Blødde i ca en mnd i strekk, deretter stoppet det helt opp. Fikk ingen andre bivirkninger. Hadde mye rart da jeg gikk på p-piller så spiralen er nok et mye bedre alternativ for meg
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Jeg er 28 år og kan vell telle på hendene på hvor mange kviser jeg har hatt i hele mitt liv, men etter jeg begynte på hormonspiralen har jeg fått mye. I ansiktet, på halsen og på ryggen, og det har ALDRI vært et problem. noen få i ansiktet, men aldri på halsen og på ryggen, så det skyldes nok dette. men tydeligvis sjelden dette da. Ellers småblødde jeg i over en mnd.. nå har jeg vært blødningsfri en mnd, og håper det varer
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Jeg blødde i 4,5 mnd etter innsetting, har mensen som normalt siden og har fått mere kviser. Tenker jeg skal sterilisere med om ikke sa alt for lenge.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 jeg har væt plaget med kviser da jeg var yngre, men huden min påvirkes ikke av hormonspiral. For meg fungerer den supert, null mens, null humørsvingninger, påvirker ikke sexlyst negativt.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 om du ikke har prøvd p pillen diane mot kviser, kan du kanskje forsøke den?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Mensen ble borte, men jeg la på meg 10 kilo :/ Så den ble tatt ut, og kiloene ble borte sakte men sikkert
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Mistet mensen, mye smerter, stor operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå