Gå til innhold

Har gått opp 12 kg i uke 25.. Må slanke meg!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 165 cm høy og veide 65 kg da jeg ble gravid. Allerede da var jeg overvektig. Nå har jeg gått opp 12 kg og veier 77 kg!

 

Føler meg som en strandet hval.. Hvordan kan jeg slanke meg når jeg er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, du burde virkelig slanke deg. Er kommet en uke lengre enn deg og veide en kg mindre enn deg, men veier nå bare 71 kg.

 

Så ja, du burde slanke deg.

 

(og nei, jeg er ikke en bitch... blir bare utrolig provosert av slike innlegg. Hvem pokker slanker seg når de er gravide, det får du gjøre når ungen har kommet ut!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan begynne med å slanke hjernen din.... eller, nei vent... du har jo ikke noen hjerne....

 

Ærlig talt, du tuller ikke sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, huff!

 

Drit i hvor mye du går opp, ungen trenger tydeligvis at du legger på deg! INGEN skal slanke seg mens en går gravid! Du kan heller gå i gang med diverse kurer når ungen er ute!

 

Og du er LANGT i fra en strandet hval.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skal IKKE slanke seg i et svangerskap.

Prøv heller å holde deg i form med trening, men ikke slank deg! Og spis sunt. Noen legger på seg uavhengig hva en spiser uansett, så kan være at "slankingen" heller virker motsatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spise normalt, og ikke gi etter for søtsug og lignende? Man legger ikke på seg 30 kg i løpet av et helt svangerskap hvis man har et normalt sunt kosthold:-) Kan bremse vektoppgangen, men slanking bør du vente med til etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg spiser veldig sunt og er i god bevegelse. Jogger ikke lenger, men går raske turer. Likevel eser jeg ut! Er så tjukk at jeg får merker etter sokkene på leggene, og ser ut som en ballong i ansiktet!..

 

Spyr av meg selv:-(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å gi etter for søtsuget ;-)

 

Beveg deg mer, og spis sunnere. Men dette er kun for å ikke gå opp noe særlig mer, for du bør ikke gå ned i vekt mens du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller du er som meg. Opp nesten 30 kg. Enormt mye vann. 6 uker etter fødsel var jeg nede i 55 kg igjen. og slik har det vært med alle 3. Så lenge du spiser sunt og beveger deg må du nesten bare la kropp være kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Høres ut som om du har mye vann i kroppen, det er det lite å gjøre med. Så lenge du får i deg ca 2500kallorier om dagen, og ikke mye mer, så kan du ikke gå opp hva fedme anngår iallefall...da er det noe annet.

 

Kjempe fint at du er fyisk aktiv med turer da! :)

 

Følg med på BT...(at det ikke blir høyt mtp svangerskapsforgiftning) siden du plutselig har "est sånn ut" uten å ha spist mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å tulle. du skal ikke slanke deg. dårlig gjort for babyen din! Den trenger skikkelig mat og en frisk mamma.

 

Ikke bekymre deg sånn over den vekten - det er bare tull. Jeg har gått opp 30 kg med begge mine og er på samme vei nå.

De går faktisk av igjen etterpå. Men ikke stress og tro at det skal skje etter fire måneder eller før, det må skje sunt, og tar minimum et år.

Går helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull!

 

Det gjør jeg hver gang. Noen er skapt slik, og jeg er ganske slank til vanlig.

170 høy og 60 kg er normalen - og syklet birken for få måneder siden... men nå vet jeg at jeg raskt blir stor igjen.

 

Aner ikke hvordan det skjer, for jeg drikker ikke brus, spiser temmelig sunt, trener og spiser veldig lite potetgull/snop.

 

Får også store barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...