Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Jeg slanker meg og skal ikke spise mer enn 1300kcal for å klare å gå ned 700gr-1kg i uken. Men så kommer lørdagen i morgen da.... Har veldig lyst å kose meg med noe annet enn frukt, men ikke så lett når de fleste kaloriene går i vanlig mat. Dere som slanker dere; Hva spiser dere på en lørdagskveld?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Lag saftis eller is av smoothie. Det er godt og enkelt
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Sukkerfri gèlè Biola yoghurt med bringebær Frukt med vaniljekesam Lettis popcorn
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 - Selvpoppet popcorn (hold deg unna micropop) - Oppskårne grønnsaker med dipp laget av rømmekolle eller kesam.. (foretrekker rømmekolle) - saftis laget av sterk lightsaft, med frukt- og bærbiter i.. Det er nydelig!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Jeg unner meg alltid litt godteri i helgene, selv om jeg lever på samme antall kalorier som deg ellers. Og går ned det jeg skal. Det handler om å begrense det til den ene dagen i uken. Jeg spiser en melkerull lørdag kveld, kooooser meg med den og den er bare min! Å slanke meg handler om å legge om til en livsstil jeg kan leve med i fremtiden. Jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet at sjokolade må det være plass til i kostholdet mitt, dog bare en gang i uken. For meg blir det hyklersk å spise fun light-gele eller oppskåret kålrot og late som det er det beste jeg vet... Eneste jeg oppnår med det er en kjempesprekk!
Mirakelbabypåvei Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Jeg slanker meg med 1500 calorier om dagen, går ned ca 1 kg i uken. I tilegg til dette spiser jeg hva jeg vil på lørdag. Uansett. For å få den ultimate vektnedgangen skal du ha en dag der du slapper av og gir kroppen en dag fri:) Har nå gått ned 10 på 7 uker, dette med min hærlige fridag som hindrer meg i å sprekke fullstendig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå