Gå til innhold

Noen som slanker seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slanker meg og skal ikke spise mer enn 1300kcal for å klare å gå ned 700gr-1kg i uken.

Men så kommer lørdagen i morgen da....

Har veldig lyst å kose meg med noe annet enn frukt, men ikke så lett når de fleste kaloriene går i vanlig mat.

Dere som slanker dere; Hva spiser dere på en lørdagskveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag saftis eller is av smoothie. Det er godt og enkelt

Skrevet

Sukkerfri gèlè

Biola yoghurt med bringebær

Frukt med vaniljekesam

Lettis

popcorn

Skrevet

- Selvpoppet popcorn (hold deg unna micropop)

- Oppskårne grønnsaker med dipp laget av rømmekolle eller kesam.. (foretrekker rømmekolle)

- saftis laget av sterk lightsaft, med frukt- og bærbiter i.. Det er nydelig!

Skrevet

Jeg unner meg alltid litt godteri i helgene, selv om jeg lever på samme antall kalorier som deg ellers. Og går ned det jeg skal. Det handler om å begrense det til den ene dagen i uken. Jeg spiser en melkerull lørdag kveld, kooooser meg med den og den er bare min! :)

Å slanke meg handler om å legge om til en livsstil jeg kan leve med i fremtiden. Jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet at sjokolade må det være plass til i kostholdet mitt, dog bare en gang i uken.

For meg blir det hyklersk å spise fun light-gele eller oppskåret kålrot og late som det er det beste jeg vet... Eneste jeg oppnår med det er en kjempesprekk!

Skrevet

Jeg slanker meg med 1500 calorier om dagen, går ned ca 1 kg i uken. I tilegg til dette spiser jeg hva jeg vil på lørdag. Uansett.

For å få den ultimate vektnedgangen skal du ha en dag der du slapper av og gir kroppen en dag fri:) Har nå gått ned 10 på 7 uker, dette med min hærlige fridag som hindrer meg i å sprekke fullstendig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...