Gå til innhold

Intelligender


Junimom

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd intelligender? Jeg skal prøve i morgen, gleder meg til å se om den viser jente eller gutt for de som ikke vet hva det er, er det altså en hjemmetest som viser kjønn fra uke 10... Litt moro i ventetiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ALDRI hørt om dette? Kan du forklare? Hva er det, hvor får du kjøpt det, hva koster det? Hvor sikkert er det? Er det trygt for fosteret????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en test du får kjøpt i usa. Vi bestillte den på nettet. Betalte rundt 300 kr tror jeg.. Dere kan gå inn på www.intelligender.com og lese om den. Det er ikke farlig for barnet. Kun en urinprøve, som skal blandes med ett pulver i en kopp,vente 5 min så får du svar... Orange farge blir jente, mens grønn blir gutt. Det er jo ikke mer enn 80% sikkerhet tror jeg da, så den kan jo bli feil... Men det er jo litt gøy å se hva den sier og om det stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt meg for lenge siden, men må helst vente til uke 10 står det. Så jeg skal teste til helga hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en slik test, men det var gendermaker sin.

Det står at den er 98% sikker, men ikke vet jeg. Har mine tvil, det er vel nærmere 50-50 uansett, eller 48-52 om en skal være pirkete.

 

Den viste ihvertfall klart og tydelig at det var en jente... Mjaa, vet ikke helt jeg.

Hadde vært kos med en jente, har to gutter fra før, og dette blir siste barnet det er jeg ganske sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gøy å se om det stemmer. Jeg skal på ultralyd i morgen, da er jeg 12 uker. Jeg kommer til å spørre om kjønnet da, men tror det er for tidlig.. Men jeg har en veldig guttefølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vittig Leirha med nr3.

Jeg har også 2 gutter fra før og tok en sånn test. Den viste jente så det holdt, men jeg har virkelig mine tvil. Kan ikke forstå at dette skulle være noe annet enn en gutt ;o)

Uansett kjønn, så er det siste her i huset også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøkeredet fylles opp:

Så morro! Det er ganske sikkert siste her i hus også, og som du sier, jeg har to gutter fra før, kan ikke skjønne det skal bli noe annet enn gutt.. Det er jo det jeg er vant til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får holde hverandre oppdatert.. Ser vi har termin rundt samme tid, så da skal vi vel på UL rundt samme tid ;o)

Blir spennende å se. Er liksom så dreven på gutt. Jeg ødelegger vel bare hvis det skulle ble jente. Er veldig dårlig på rosa etter 3 år med blått så det holder. Hvor gamle er dine gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj så mange gutte mammaer vi er, herlig :-D

Er selv mamma til to gutter på 3 og 4år

så koselig å være gravid igjen, men dette blir også vår siste spire.

 

Jeg glemte å poste svaret på min intelligender hehe

Er redd jeg kommer til å bli skuffa, for den visste jente! tydelig orange farge. Men skal ha gutt i tankene hele tiden så blir jeg heller positivt overasket hvis det er jente når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også bestilt en slik test men et annet merke som jeg betalte ca 150 kr for. gendermaker heter det merket. hvor lang tid tok det fra du bestilte til du mottok pakken fra usa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 13 dager til jeg hadde den i postkassa, men min var fra intelligender. Kan jo ta lengre eller kortere tid, kommer an på hvor i usa de to lagrene ligger i forhold til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...