Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 mannen er lang sint og virker som når han får kobla av en stund så blir han mindre sur. glemmer nok litt hvorfor han er sur og etterhvert. hender også jeg sier til at han viser det ganske tydelig at han er sint på barna. når han ikke er sint på de men meg. eller andre.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Det går over når jeg har fått bearbeidet det lenge nok. Spørs jo hva det er da. En gang sviktet en venninne meg i siste liten, det tok 3 år før jeg tilga henne. I dag er alt bra. Hvis mannen min gjør noe som jeg blir sint for, blir jeg som regel blid igjen når jeg har fått noen timer på meg samt en alvorsprat etterpå.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til samboeren min når han er sur. Han er snurt i lang tid..alt fra 3 dager til ei uke og jeg holder på å bli sprø. Hvis jeg er sur for et eller annet så har jeg glemt det i løpet av en time! Så fremt det ikke er alvorlige greier da selvfølgelig. Vil at det skal gå fortere over:(
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Men da er du ikke spesielt langsint;) Regner med det var noe veldig alvorlig venninnen din gjorde siden det tok 3 år..Mannen min er langsint uansett han bare det har vært en diskusjon også hvor han mener han tar rett og jeg feil. SLitsomt
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 hahaha:) jeg er langsiint av og til...Ikke når det gjelder små filleting, men andre ting. Klarer bare ikke å legge det bak meg og late som alt er OK etterpå. Så hos meg går det gradvis, gjerne over flere dager...Desverre
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Jeg hadde en eks som var ekstremt langsint. En gang ble han så sint fordi vi ikke hadde hatt sex på en god stund. Da ble han sååå sur. Jeg hadde ikke hjerte til å fortelle at jeg hadde utrolig dårlig sex med han, og dermed unngikk han på denne måten. En dag sa han bare "Nå er jeg pissed off og ringer deg når jeg har roet meg ned". Det tok akkurat 3mnd før han ringte. Blid som en lerke og spurte om jeg ville spise middag med han. Hallo!!!!! "Trodde du jeg satt hjemme å ventet på deg?" spurte jeg han. Hadde fått med ny type. I dag er denne nye typen mannen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå