Gå til innhold

Ville du blitt snurt for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen kveld skal jeg ut på byen og ta 2-3 øl med en kollega.Vi har aldri vært ute sammen før, men har et gryende vennskap på gang :-) Jeg er nesten aldri ute på byen (sist gang var i fjor sommer...), og bestevenninna mi som er barnløs ønsker selvsagt å dra ut sammen med meg litt oftere enn sånn annenhver sommer, liksom... Derfor har jeg lyst til å slå 2 fluer i en smekk og invitere bestevenninna mi til å være sammen med oss.

Er dette dumt overfor min kollega? Min kollega og min bestevenninne er faktisk ganske like i personligheten, så jeg tror de vil like hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde ventet med å invitere venninna. Jeg hadde ikke blitt snurt, men ....

Skrevet

Det kan være en grei måte å forhindre at han legger an på deg, hvis du ønsker å forhindre det, altså :-)

Skrevet

Syns du burde spørre din kollega om dette. Ikke oss.

Skrevet

Oj, trodde jeg skrev det i hovedinnlegget, men min kollega er en dame, altså :-D Og jeg er heterofil med samboer, så det er ikke greia i det hele tatt, he he.

Skrevet

Hvis du er hypp på å bli venninne med denne kollegen ville jeg IKKE invitert bestevenninna di.

Jeg har en venninne som har en tendens til å ta med andre venninner på våre avtaler, og jeg synes ikke det er noe stas.

Alternativt ville jeg tatt 2 øl med kollegaen alene, for så å invitere bestevenninna di til å komme litt senere

Skrevet

Javel, det slo meg bare at "en kollega" måtte være en ung mann. Men den gang ei... det var ei det var snakk om.

Skrevet

Ja, jeg ser nå at det ikke kom fram i det hele tatt. Og unge menn omgås jeg svært sjelden, voksen dame på 36 som jeg er :-D Ho ho.

Skrevet

Ja, det høres ikke ut som noen god ide. Virker jo som du ikke vil være alene med kollegaen liksom og må ta med noen du liker for å ha det gøy. Samme med venninna di. Du gidder ikke ta deg en kveld med henne, bare henne liksom.

Skrevet

Hm. Er ikke redd for hva venninna mi tenker, for vi er på fester sammen ca 1 gang i mnd (i tillegg til all annen kontakt i hverdagen), og hun er ei rett fra levra-dame som sier akkurat det hun tenker. Mer bekymra for om kollegaen min tenker at jeg ikke vil være alene med henne. Hvilket ikke er tilfelle, men jeg ville rett og slett være ute med to venner jeg liker godt.

HI

Skrevet

Dere er på fester sammen ca 1 gang i mnd?

I innlegget ditt hadde du ikke festet siden i fjor sommer:)

Bestem deg:)

Skrevet

Vi fester sammen ca 1 gang i mnd, men jeg har ikke vært på byen siden i fjor sommer. Nå r jeg sier fester sammen, mener jeg mat og vin hjemme hos en venninne, og jeg er aldri med videre ut på byen. Vet at bestevenninna mi så gjerne vil ha meg med, men jeg klarer ikke holde meg våken :-) I morgen skal vi tidlig ut på byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...