Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Noen som vet hvor kjolen/tunikaen som Guri har på seg i dag er kjøpt??? Syntes den var utrolig fin ; )
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Syntes den var kjerring-aktig jeg..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Den var det kanskje det står på tv2 sine sider? hun blogger jo der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå