Gå til innhold

Uke 34 og mistenker seteleie.. Bør jeg kontakte jm?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal ikke på ny kontroll før om tre uker.

Kjenner sterke "dult" nede på sidene, og mere kiling oppe, og det kjennes mistenkelig likt ut den gangen jenta mi satt i sete i forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du kan vel ta en telefon om du er bekymra? Om ikke finner de det nok ut på neste kontroll. Og hvis du har erfart det før kan det jo skje igjen....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg er unødvendig ena. Du er jo bare i uke 34 og er annengangs. Det er slett ikke uvanlig at babyen driver og snur på seg fram til uke 36-37 når man er fleregangsfødende. Ville ikke bekymret meg før uke 37.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mamma var gravid med lillesøsteren min, så snudde babyen seg hele tiden frem til uke 40. Så med mindre du har en risiko for å føde for tidlig ville jeg tatt det med ro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehm... du er i uke 34 og skal ikke på kontroll før om 3 uker?? Så sent i svangerskapet er det da ukentlige kontroller!! Ja, du bør inn til kontroll for å sjekke dette, du kan jo strengt tatt føde snart hvis småtten er litt tidlig ute. Greit å være forberedt om h'n sitter der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanlig med ukentlige kontroller i uke 34 nei. Stort sett har man ikke ukentlige kontroller før fra uke 38, i noen tilfeller fra uke 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av da anonym 21.22..

 

Det er SLETT ikke vanlig med ukentlige kontroller i uke 34...

 

Her i Trondheim har vi kontroll uke 24-28-32-36-38-40- og overtidskontroll uke 41.

 

Mitt kom helt ute av system og det ble slik; 26, 30, 34, 38, 39 og 40.

 

Uansett.. ikke noe stress medå vente til kontrollen i uke 37...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...