Gå til innhold

Nå har jeg meldt naboene til barnevernet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har grunnet lenge på om jeg skulle gjøre det, men så kommer man til det punktet der amn bare må tenke på barna og da gjorde jeg det som måtte gjøres. Tok telefonen og de skal se på saken.

Det er litt ekkelt i magen, men jeg har gjort det rette. De krangler noe så voldsomt til langt på natt (i natt holdt de på tiøl klokka var nesten 03), roper og skriker mens barnet (som ser ut som han er mellom 2 og 3 år) står på verandaen og skriker, barnet er aldri ute, far slår mor og nå er mor gravid igjen. Er ei real suppe og jeg syns fryktelig synd på barnet.

Nå er det gjort. Ingen vei tilbake. Håper de får hjelp!

Vet ikke helt hva jeg vil med å fortelle dette til dere. Måtte bare si det til noen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Håper virkelig at de får hjelp

Skrevet

Det er en veldig rar følelse det å blande seg så kraftig inn i andre sine liv. Veldig merkelig. Håper også at de nå får hjelp!

HI

(ps. beklager for skrivefeil i hovedinnlegget)

Skrevet

så bra :) det går nokk bra! å du har nokk gjort det rette :)

jegsendte inn en bekymringsmelding for et års. tid siden, det var en far som ikke var særlig snill, han var alene med ungen på 5 år, brukte bleie å bodde i søppel, matsmulerå hunde og kattebæsj..

det tok ikke mange ukene før ungen ble flyttet i et flott fosterhjem :) nå er mannen på avrusning.... glad jeg sa ifra gitt :)

Skrevet

haha, leste igjennom det nå.. altså ungen brukte bleier ikke pappaen.. det var en litt dom setning ja..:P

Skrevet

Så bra! Ingenting er bedre enn at folk får hjelp:-) For når alt kommer til alt så må barnas ve og vel komme først.

HI

Skrevet

Veldig bra Hi. Godt gjort. Håper barnevernet kan hjelpe dem på en eller annen måte.

Skrevet

Takk! Selv om man vet at man har gjort det rette så er det godt å ha støtte, som fra dere, for det valget man har tatt.

HI

Skrevet

Hihihi ...

Synes du skal være stolt av deg selv, stakkars stakkars lille ungen :-( :-( :-

Skrevet

Må vel være plagsomt for deg personlig også, at de krangler til 2-3-tida. Det kan sikkert kalles for "husbråk".

Skrevet

Herregud, jeg får helt vondt av det du sier om at gutten står på verandaen og skriker. Håper de får hjelp brennfort!

Skrevet

Barnevernsdamen sa at de skulle kontakte familien innen 1 uke. Skjer det en gang til så ringer jeg politiet. Angrer på at jeg ikke gjorde det med en gang *skamme seg*

Har vært stille der i helga. Jeg tror at far har vært bortreist. Bra!

HI

Skrevet

ps. Ja, det er grusomt! Syns så synd på den lille gutten:( Har bare lyst til å ta han inntil meg og klemme ham, hardt.

HI

Skrevet

Det er vår plikt å si fra om slike ting, men desverre er det ikke alle som gjør det. Du har gjort en veldig god ting, håper barnevernet griper inn straks!

Skrevet

Det er vår plikt, ja. Vi som er voksne har plikt til å si fra og til å stå opp for barn som ikke har det bra.

Det var utrolig ekkelt å ringe, jeg skal ikke lyve om det, men enkelte ting kan man ikke se på for så å ikke gjøre noe med det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...