Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Da jeg og samboer kom for å hente guttungen i barnehagen i dag fikk vi en ekkel beskjed. Gutten har det med det å putte alt i munnen. På tirsdag når barna var ute å lekte puttet han en sten i munnen. Denne var soppas stor at den satt seg fast i halsen hans! HELDIGVIS var en av de andre barnehageansatte til stede og så hva som skjedde slik at mannen fikk dunket gutten min i ryggen og fikk opp stenen! Herregud, hvis ikke han hadde vert der, så kunne det gått skikkelig galt! :-S De har nå skrevet skademelding og ordnet med ny sand i den sandkassa gutten min plukket stenen fra, slik at dette ikke skal skje igjen. Samt at alle ansatte i barnehagen nå er obs å at dette kan skje med noen andre. Dette var ikke morro å få beskjed om, og ikke minst at vi fikk beskjed om det først NÅ, mange dager etter! Vi er veldig fornøyde med denne barnehagen, men dette rystet oss stort! Vet ikke hva jeg vil med dette, men det var godt å få litt frustrasjon ut..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Absolutt en skremmende beskjed å få, men jeg er likevel mektig imponert over de tiltak bhg satte igang - og så raskt!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Det skjedde på tirsdag, og du fikk beskjed idag?? Spenstig... Men godt det gikk bra, og at de har satt igang tiltak da...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 ja, alt i alt hørtes det jo ut som en kjempebra barnehage! at de satte igang tilltak så fort! det er bra! det kan jo hende det har vært en missforståelse, at de ikke hadde sakt ifra før nå.. men ja, huff for en ekkel følelse! grøss.. bra det gikk bra:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Veldig imponert over at bhg har fått byttet ut sanda allerede, bra at de tar det på alvor! Men veldig rart at dere fikk beskjed først nå.....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Derfor jeg IKKE har min 1 åring i bhg....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Kanskje de ville at "rett person" skulle fortelle dere det, eller snakke sammen så dere fikk vite alt med en gang, og ikke noe vi tror at sånn og sånn:) Supert at bhg setter igang tiltak så fort. Håper dere fortsatt er superfornøyd med bhg etter denne hendelsen.Det kan jo tross alt skje hvor som helst... Og du som sier at 1åringen din ikke skal i bhg her.... Pga dette? herlighet, ta deg en bolle... Noen unger putter ting i munnen til de er langt over 1-årsalderen! Og nei, mine begynte ikke før de var 3 år. Men av andre grunner!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Unger som er ute kan jo putte alt mulig i munnen. Så lenge det litt naturlig elementer på uteområdene, er det jo også steiner og andre ting. Det er umulig å fjerne alle slike ting rett og slett. Dette kan skje i alle barnehager, og også i hagen eller på lekeplassen hjemme. Bra det gikk fint med gutten din, håper han slutter med det kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå