Gå til innhold

Jeg er 12 uker på vei, og kan snart ikke lenger skjule magen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde ingen plan om å fortelle det til folk så tidlig, men har ikke sjangs til å skjule magen helt lenger. Skal på julebord med jobben i morgen, ingen vet at jeg er gravid og ikke vil jeg at de skal vite det ennå. Har akkurat prøvd kjoler, og ingen skjuler magen i det hele tatt. Kan jeg satse på at de bare tror jeg har lagt på meg? Ikke har jeg lyst til å lyge heller hvis noen spør. Dette er barn nr 3. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om du er 12 uker på vei er det jo ikke så tidlig da... Om ingen kjoler skjuler magen så vil magen synes. Om de vil tro du bare har lagt på deg er ikke godt for oss og si, vi vet jo ikke hvordan du ser ut.

 

Mitt tips er å la det stå til. Du trenger jo ikke å si noe om ingen spør, men om der er antydning til mage og du ikke drikker vil nok mange spekulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet til uke 14 med å si noe, med det resultat at alle hadde gjettet seg til det for lenge siden..

Så enten si ingenting eller kunngjør det, du trenger nok ikke skjule det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe problem å finne en kjole som skjuler magen vel?

Du må bare sørge for at det er en som går ut under brystene. Det er forresten kanskje en smule moderne for tiden også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...