Gå til innhold

Noen fra Nordstrand/Lambertseter området?


Growhow

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som bor på Nordstrand eller omegn?

Har Selv flyttet hot i sommer 2010, og hadde vært hyggelig å blitt kjent med andre gravide i området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå juger du søte deg, ikke var sommeren 2010 spesielt hot... Og det var da sommeren 2011 dere flyttet?! Hihihi... Jeg bor ikke på Nordstrand, men hopper gjerne i bilen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin ca 30 juni :)

Når har du termin?

 

Skrev litt feil istad, flyttet hit i sommer - Så hyggelig å bli kjent med andre i nærområdet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånt skjer;)

 

Her er det foreløpig termin 12 Juni. Er dette deres første? Vi har en datter som nettopp fylte 2 år. Men det er like spennende denne gangen;)

Litt rart (og skummelt) å skulle bli to barns mamma.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også en fra før, gutt på 3 1/2 år. Like spennende denne gangen, men merker at jeg er mer forberedt og ikke så stressa som forrige gang.

 

Men formen er dessverre mye dårligere nå enn sist, så uvant med kvalme og andre særheter. Men går seg nok til etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det er fler her;)

 

Jeg er heller ikke like stresset denne gangen, tar det litt mer som det kommer. Har jo nok å henge fingrene i med en fra før :)

Formen her er også mye værre denne gangen...desverre. Sist var jeg bare trøtt i 1 trimester, denne gangen har jeg slitt mye med kvalme og svimmelhet. Håper det roer seg om et par uker nå.

 

Trives dere i området da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat samme som med meg, var kjempetrøtt sist gang men det var eneste plagen. Nå er både kvalme, svimmelhet, humørsvingninger mye tydeligere. Får håpe går over snart....

 

Vi trives veldig godt i området, og ser frem til trilleturer til sommeren her i området :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Samme her:)

Er ikke så ofte inne på forumet, men må bli flinkere til det nå fremover...

Ser at jeg ikke svarte med nick forrige gang (fra Lambertseter, termin 2. juni).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Samme her:)Er ikke så ofte inne på forumet, men må bli flinkere til det nå fremover...Ser at jeg ikke svarte med nick forrige gang (fra Lambertseter, termin 2. juni).

 

Ny termin her: 4. juni og venter en gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her:)Er ikke så ofte inne på forumet, men må bli flinkere til det nå fremover...Ser at jeg ikke svarte med nick forrige gang (fra Lambertseter, termin 2. juni).
Ny termin her: 4. juni og venter en gutt:)

 

Gratulerer med gutt i magen;) Så stas! Jeg skal på ordinær ul neste uke, er så spent! Kjenner masse liv allerede, så jeg koser meg med det så lenge :)

 

Kanskje vi skulle opprettet et FB gruppe etterhvert? Litt lettere å holde kontakten hvis det er stemning for det for Juni gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...