Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Eksen min hadde drevet med løgn hele tiden vi var sammen.. Han innrømte endag at han hadde drevet med narkotika i 10 år.. Før han fortalte det sa han at han ALDRI hadde rørt noe slikt, siden han har mistet så mange venner pga det.. Da jeg fikk vite det ble jeg svett, og kvalm.. Jeg måtte gråte, samt at jeg var sur.. Jeg knuste noe pyntegjenstander jeg hadde fått fra han og sa at jeg ikke visste helt om jeg selv ville utsette meg før den faren dette medbrakte.. Han kunne fort få folk etter seg, og det kunne fort bli razzia også.. Den faren han hadde med seg pga et valg han har tatt, ville jeg ikke ha etter meg.. Da jeg sa jeg ikke følte det kunne gå mer, jeg mistet totalt tryggheten med han og forklarte at det at han kom med en løgn ødela så altfor mye... Grunnen til at han sa det var at han skulle i fengsel noen uker. uansett, da jeg sa det oppførte han seg veldig voldelig og skrek mens han gikk ut døra at jeg skulle være glad om jeg ikke møtte han rundt på gatene utover, etterfulgt med at jeg bare skulle finne meg en annen fyr som den hora jeg var. I ettertid har jeg også fått mye trakassering og trussler. Noen dager tenker jeg at vi kanskje hadde klart å ordne opp, og får tanker om at jeg ikke gjorde nok for forholdet, men lot det selv gå "feil vei" ??
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Veldig trist at du i det hele tatt lurer på dette. Selvfølgelig gjorde du det rette! Hvorfor i alle dager vil noen være sammen med en voldelig løgner som kommer med trusler?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Enig med 18:44... Du fortjener bedre.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Trist er et snillere ord for patetisk i dette tilfellet.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Hun kan vel kanskje ikke noe for det?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Mulig det er patetisk ja.. men er uansett slik jeg føler.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Enig med 18:44.. Du gjorde det rette, HI!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Jeg håper det.. Nå har han tatt kontakt igjen og jeg prøver å være sterk.. Etter det ble slutt mellom oss har jeg aldri hatt det så bra, i ettertid.. og jeg ser før meg at jeg har klatret opp mange stiger.. Men så kommer han med utsagn om at jeg må være en av de svakeste han vet om, uansett jeg tror jeg er sterk.. Jeg sitter å skjelver, jeg misliker hele idioten.. Føler nå selv at han har meg skikkelig i bånd ved det psykotriksene sine.. det er så vondt og bare få møkk..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #11 Skrevet 12. november 2011 Hvis dette fortsetter ville jeg fått kontaktforbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå