Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 helt ferdig. ungene, hele familien og mannnen. deilig og være ferdig med gaver. skal bli godt med ekstra skatte penger i desember, de går rett i min egen lomme.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Oi! Så flink du er:-) Jeg har ikke begynt en gang... Har heldigvis en liten familie;)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Velkommen etter;) det er fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Å herrrrrrrreguuuuuuuud så misunnelig jeg ble nå! Åh! HVERT ÅR planlegger jeg å være tidlig ute, men jeg klarer det aldri! Heldige deg!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 utrolig følse. deilig og kunne slappe av litt mot julen.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Så deilig! Jeg er ferdig med gavene til mine venners barn og de fleste av venninnene mine, de kjøpte jeg i desember 2010. Masse flotte gaver på 50% som jeg ikke hadde hatt råd til på full pris. Har igjen mann, egne barn, foreldrene mine og søsknene mine + bestevenninnene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå