Gå til innhold

Som "den nye kjærsten", hadde dere likt dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min eks som jeg har barn sammen med var jeg sammen med i fire år. Han har fått ny dame ( vet ikke om de bor sammen) og har i det siste begynt å ta kontakt på facebook. Han tar da opp ting som IKKE angår barnet. Forteller meg blant annet om kranglene han og den nye dama hans har. Det er vel nulltoleranse for sånt vel?!! Han fortalte i tillegg til meg at han har fortalt flere syykt pene damer med hans egne ord, om forholdet dem to imellom, og at det gjør henne sjalu og at han ikke får dra ut med de pene venninne sine uten henne tilstede. Så begynte han å nevne vår fortid sammen, og at vi har så mange fine minner bak oss selv om han hater måten jeg har oppført meg på ovenfor han.. Hva er greia? Han hater jo meg en dag og skriver til meg en annen dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt som min eks.....

 

vil ha, men vil ikke ha... Og han kan ringe i fylla og fortelle alt mullig. Jeg bare svarer "jaha?" og driter i fyren. Jeg vil ikke ha han, men vet han ikke takler problemer eller å være uten dame.

 

Sånne menn vil bare ha dame som statussymbol. Da er de ikke alene, og da er liksom verden OK og de er på oversiden, om du forstår.

 

Drit i meldinger han sender. De er sendt av en desperat en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...