Gå til innhold

Baby og overnatting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille tulla mi skal sove hos min søster ei natt neste helg. Babyen er 4mnd og sover godt om natta (og blir ikke ammet).

Hun skiller veldig mellom søvn på dag og natt. Om dagen er det nesten umulig å få henne til å sove i senga, og hun sover som en stein i vogna selv om den bare står stille inne i gangen! :))

Om kvelden legger hun seg fint i senga og sovner.

Jeg hadde tenkt at hun skulle sove i vognbagen hos min søster, men det blir kanskje feil?? Tror dere hun da ikke vil roe seg der, eller våkne etter få timer?

Hun har aldri sovet i reisesenga. Kan det være lurt å slå den opp hjemme et par netter i forveien, og så ta den med til min søster?

Kjenner jeg gruer meg litt... Det ender vel med at far blir hjemme og jeg drar på fest! Han er hanefar så det holder;)

Dette er tredjemann. Det er liksom noe nytt man lurer på for hvert barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke reiseseng? Så kan du ta med dyne, samme laken som hun har på senga og andre kjente ting? De kjenner igjen lukta og det vil gi trygghet.

Vi prøvde med bag, ble mye styr den natta, prøvde noen uker senere med reiseseng, da gikk det helt som hjemme =)

Trenger ikke være slik for alle da, men det er min erfaring.

Skrevet

Jo jeg har reiseseng, hun har bare aldri brukt den.

Men da finner jeg den fram så hun får et par netter i den hjemme først kanskje..

Og ikke noe rent sengetøy, nei:))

HI

Skrevet

Da vår var på den alderen brukte vi bare bagen. Det er like greit. Fungerte fint (selv om vi hadde en litt annen situasjon - kolikkunge osv osv).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...