Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Sånn utenom kjøp, salg, skatt og MVA? Noen "skjulte" farer vi bør være obs på?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 DU blir ansvarlig for det økonomiske. Det betyr at alt du eier og har kan bli tatt dersom du skylder penger:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Bedin.no er et bra sted å finne ut sånt Der skal bakes inn slitasje på utstyr, arbeidsklær og kontorrekvisiter. ALT dere har av utgifter må inn i prisen å hver enkelt ting dere selger. Jeg har timepris, og alt er bakt inn i den prisen. Jeg kan prise litt lavere enn store aktører, fordi jeg jobber alene. Har ikke ansatte, så arbeidsgiveravgift er helt ute. Foreslår kurs gjennom Vinn.no. I hvordan starte for seg selv. Det kan en få gjennom NAV gratis, om en kvalifiserer til det. Husk det at som enkeltmannsforetak, så er en personlig ansvarlig for all gjeld.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Vi kommer ikke til å ta opp noe lån for å finansiere, vi begynner i det små. I utgangspunktet starter vi en nettbutikk med et greit utvalg også ser vi det an og handler inn og tar ut varer ettersom. Blir bare meg som jobber så ikke noe sånne arbeidsavgifter heldigvis. tar gjerne imot flere tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå