Gå til innhold

Synest dere det er fint med bukser med høyt liv, og genser/topp nedi?.. :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan være fint på jenter/kvinner som er lange og tynne. På jenter og kvinner flest ser det skikkelig corny og kjærring-aktig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det, men om noen år kommer jeg sikkert til å synes det også er OK. Nå har jeg snart klart å venne meg til tights og tunika, som i utgangspunktet jo er så gresslig stygt, så da kan jeg sikkert venne meg til høye bukser med genser nedi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig stygt, og veldig 80-talls.

 

Jeg hadde mine tenår på 80-tallet, og takler ikke ting som minner om den moten :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Jeg synest det er fint! :) Men man må jo være slank da. Synest man får en veldig flott silhuett av de buksene, og formene kommer flott frem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de slankeste elevene mine på 14-15 år, tja..jo, ikke så ille. På alle som har så mye som en tanke overflødig fett på kroppen + er over 16-17 år? Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke disse buksene er noe pene.

 

og gensere nedi buksen er jeg ikke helt for. liker bedre litt gensere som går litt ned på rompa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du velproposjonert med smalt liv og en snasen rumpe, funker det fint :) Gjør ikke noe om man har noen kilo ekstra, bare man ikke har "tønnefasong".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...