Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Tamsin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for å være helt ærlig så minnet det meg litt mye om Tomsing... Men kunne nok ha blitt vandt til det også...

Skrevet

Det skrives "vant til". Verbet er "å venne". Irriterende stavefeil som man ser over alt.

Skrevet

Er pent til noen med utenlandske aner og etternavn, foran feks. Nilsen blir det bare for spesielt..

Skrevet

takk, jeg stusset på det faktisk :-) Prøvde flere varianter, men ingenting så riktig ut :-)

Skrevet

Datteren til familien jeg bodde hos i Australia heter Tamsin, og der er det et vanlig navn :)

Selv syntes jeg det er fint! Orginalt, og "anderledes" i ellers så kjedelige Norge. Morro at noen kommer med nye navn, isteden for alle disse "poppis" navnene som har vært en periode nå...-se topp 10 navn 2010 f.eks :P

:)

Skrevet

Høres litt sånn indiskaktig ut, synes jeg. Men fint, forsåvidt. Er det forresten et jentennavn (som jeg av en eller annen grunn bare gikk ut fra...)?

Skrevet

Mener at det er navnet på en tibetansk munk. Må være fordi jeg leste ei bok om Tibet for noen år siden, og at navnet var med der.

Skrevet

Lkte ikke det noe særlig, beklager.

Av ebn eller annen grunn minnet det meg på jordbær...?

Hamsen/tamsin

tamsin/tomsing

Tamlin- kåtmurv av en demon fra Sagaen av isfolket.

Syns forøvrig Tamlin er mye finere enn tamsin, men ingen av dem er brukbare.

Skrevet

grusomt-liker da heller ikke jasmin

Skrevet

Minner om den thailandske politikeren Thaksin Shinawatra.

Skrevet

Liker, men det er nok bare fordi jeg liker Tamsin Greig som Fran i Black Books.

Skrevet

Tomsing var min første tanke, og kommer vel til å forbli min tanke.....

Skrevet

Kommer vel ann på hvor bevandret man er... Dette er jo et ikke uvanlig utenlandsk navn.

Kjenner 3 jenter som heter det, og syntes navnet er fint!( Men ikke noen i Norge enda)

Amerikanere syntes sikkert Jan og Ola er snålt også.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...