Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Trodde aldri jeg skulle skrive her og klage på gubben, men nå er jeg frustrert. Jeg har vært syk siden i går. Var hjemme og ble sykemeldt av legen. 6 åringen er heller ikke helt frisk, han hoster og harker men er i fin form ellers. Skriva går i ett og det er ikke måte på alt han finner på. Mannen er på jobb, ikke noe å si på det. MEN han kommer ikke hjem før sent i kveld pga noe sosialt på jovben. Så da sitter jeg her med feber, vond hals, hodepine, vondt øre, vondt i brystet og føler meg helt jævlig. Er sliten og trøtt. Får sove knappe 5 min. av gangen pga 6 åringen. Nå sitter jeg her og forsøker å manne meg opp til å gå ut med bikkja. Har ille noe hage og slippe han ut i for å gjøre det han må, så jeg må ut og gå. Han må også "gås litt i gang" før han er ferdig. Føler meg litt slem fordi jeg er irritert på mannen som ille kommer hjem før sent. Han vet at jeg er syk. Greit nok at han hadde lyst til denne kvelden og sikkert har gledet seg. Men jeg vet godt hva jeg hadde gjort. Er vel ikke annet å gjøre enn å kle på seg og gå ut med bikkja. Ut må han. Setter frem en pepperkakeboks, et glass brus, setter på tvn og en mobiltlf. til 6 åringen mens jeg traver opp og ned gata så bikkja får gjort det den må. Se så. Da fikk jeg ut litt frustrasjon.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Syns du skal sende på mannen en sms, jeg... I den kan du f.eks skrive; "Hei, Vennen. Du jeg vet at du har gledet deg til denne kvelden lenge, men jeg håper likevel du kan vurdere å komme hjem snart i og med at jeg er så dårlig. Bare det å få luftet hunden er en anstrengelse i seg selv, og jeg føler ikke jeg er tilstede for sønnen vår i det heletatt.. Er det noen mulighet for at du kan komme hjem tror du?" Ofte tenker ikke mennene sånn som oss kvinner, og ikke "lukter" de hva vi tenker og føler heller. Vær ærlig og si det du tenker/ føler. Kanskje han er enig med deg, bare at han ikke har kommet på det selv enda!? God bedring til både deg og sønnen. Håper helga deres blir bra, og at mannen kommer hjem! Mvh Leia81
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Sendte sms og sa han må ta siste turen med bikkja siden jeg fremdeles er syk. Den har han nok ikke sett siden han ikke har svart. Og siden han ikke har dukket opp ennå så er han nok full som en alke når han dukker opp. Jeg har capet meg på sofaen for å bedre kunne jr. om det skulle være noe. Han hoster verre i kveld enn i går. Derfor tør jeg ikke å gå ut med bikkja nå og bør vel heller ikke siden jeg har 39,5 i feber. Kjenner jeg blir mer og mer jeg blir mer og mer irritert. Dette er en mann som klager på at han er sliten og ikke i form( senest i går), rart man orker å sitte og drikke en hel kveld da.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Vel, neste gang han er syk så overlater du ham selvfølgelig hjemme med bikkje og unge mens du drar på byen, så lærer han kanskje til neste gang.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Fikk en helt gal og idiotisk idé, men du burde rett og slett sette hunden rett i gangen slik at den får gjort sitt der så mannen får seg en overraskelse når han kommer (forhåpentligvis) krabbende inn sent på natta/tidlig på morgenkvisten. Og skrive lapp til han inne i huset om at han må fjerne hundedriten og pisset og vaske hele gangen. Du kunne ikke dra ut fordi du har feber:-) Hihi... Men nå over til alvor (ikke gjør ovennevnte!!!). Du kan trøste deg med at du vanligvis ellers har mannen din til å hjelpe deg, og at du kommer til å ha han fra imorgen kveld og heeele neste uke til å hjelpe deg med alt. Det har ikke jeg. Er alenemor med fulltidsjobb og uten førerkort. Litt av et sirkus hver eneste dag! Om jeg er forkjølet og elendig har jeg ingen å avlaste meg. Men likevel har jeg klart meg bra og sjelden vært dødssliten. Barnet har i tillegg null kontakt med pappan sin, så har heller ikke helgefri (noe jeg egentlig er glad for siden jeg jobber så en god del i ukedagene).
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Fra i morgen kveld? Om hi er syk og har hatt unge og bikkje alene i dag, så bør vel mannen stå opp med bikkje og barn i morra og la hi sove og bli frisk? Eller er hans selvpålagte "sykdom" verre så hi må opp mens an sover ut rusen?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Hi igjen. Mannen ringte rundt midnatt. Da satt han på en benk bare noen min. hjemmefra. Hadde snubla i mørket på gangvegen og slått seg skikkelig. Kom etterhvert hinkende hjem med forslått kne og en blodig knoke etter møtet med asfalten. Ikke spes full. Hinka seg ut med bikkja. I dag skal han vist være martyr. Hver gang jr roper så er det ut av sega med sukk og stønn, skal virkelig vise hvor vondt han har og hvor synd det er på han. Jeg har allerede observert at han ikke halter hele tiden ;-) mannfolk!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 Uff ja hva kan man si uten om MANNFOLK Ikke kan man leve med dem og ikke uten dem . Håper du føler deg bedre snart. God bedring. Men for all del la han få smake sin egen medesin neste gang han er syk
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #11 Skrevet 12. november 2011 U go girl! Bare la han ta ansvaret resten av dagen. Det har han overhodet IKKE vondt av - smerter i kneet eller ikke.. Mvh Leia81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå