solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 I dag blir det pizza fra pizzabakeren til middag!!! Har ikke sovet de siste nettene, kjenner gråten sitter veldig lett, vi får besøk om noen få timer (helgebesøk) og jeg har hatt vondt i flere dager (kynnere og mensvondt) Jeg kjørte ungene på skolen og bhg og etter det har jeg gjort LITE!!! Og mens jeg lå og prøvde å sove så fant jeg ut at i dag blir det "take away pizza" uten dårlig samvittighet tilogmed... for nå er det vel 4 mnd siden sist vi hadde noe slik til middag! God helg til alle dere flinke mammaene/husmødrene som har myyye mer energi og ork enn meg =) =) =)
RockMama Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Ikke latskap i det heeele tatt - bare lurt syns jeg Her hjemme fikk barna bestemme, snuppa har med en venninne hjem fra skolen. Og har man først spurt de, så må man ta det man får til svar: Pannekaker med sukker på, og tomatsuppe til fredagsmat. Og nå ligger jeg på sofaen med BIM, mens mannen spiller kort med jentene Hahaha. *God helg!*
Fru.Vestavind Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Høyrest ut som god prioritering spør du meg;) Håpar dagen vart like bra vidare:) Eg har hatt det roleg no og, men begrensa kor mykje eg har fått kvilt, sidan det er helg og eg er heime aleine med ein 3åring (som er litt småsjuk, det er eg og). Merkar det tek på, så det å ha middagar som kun skal puttast i omnen før den skal etast har eg tillatt meg, sjølv om det er skjelden til vaneleg;) Husarbeid utan om akkurat det er heilt fråverande, men i morgon må eg kanskje ta litt tak. Ha ei fortsatt fin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå