Gå til innhold

hva sier magefølelsen om kjønn?


Brno 08,09, + 12:)

Anbefalte innlegg

Det begynner vel å nærme seg tid for ordinær ul for de fleste her inn i mai-forumen. Hadde vært morsomt å høre hva dere tror dere får, og så se etterpå hva ul viser...

 

Jeg er i tvil, sist var jeg sikker på gutt, nå heller jeg mot å tro at det er ei jente der inne. Har jente og gutt fra før...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde gutt forrige gang, men ble jente. Denne gangen er jeg 100% sikker på at vi får ei lita prinsesse til! Det vet jeg!!!!!!!!! =)

Har derimot ikke fått ul-time ennå jeg...Termin 18 mai. Hmm... Spent på når det blir. Skal til jordmor på mandag. Kanskje hun vet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig følelse av at det er gutt. Forrige gang var jeg sikker på at det var en jente, og det var det :-) Blir spennende å se. Har ikke ordinær UL før 5.januar... (termin 27.mai)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror min første føde blir jente. Selv om jeg alltid tidligere har trodd at det skal bli gutt. Den dagen jeg ble gravid.Men føler det er jente som vil frem :-) spent å se om de kan se noe kjønn så tidlig som på ul i uke 13... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang var vi nesten sikre på at det skulle bli gutt, men det ble jente. Nå har jeg veldig på følelsen at det blir jente. Jeg håper litt på gutt, men det spiller ingen rolle så lenge barnet er friskt. Har også en gutt som var dødfødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det blir gutt :) Samboeren er 99 % sikker på at det blir jente.. Ordinør ul om 2 1/2 uke, så da får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir min første å jeg aner ikke hva jeg får ... men tror egentlig det blir gutt men samboer tror det blir jente han trodde gutt i begynnelsen .

men hvor tidlig kan man se kjønn på ul ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om jenter i begynnelsen av svangerskapet. Lenge siden jeg har drømt noe om kjønn, så hvem vet. Holder en knapp på jente.. Men det får vi vite på ul 9 des. blir stas uansett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og samboer var helt sikre på at det ble jente, men på ul var det jammen en gutt så vi slapp å vente i spenning så lenge :) men tok grundig feil ihvertfall:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser vi er mange som skal ha ul nesten samtidig, her blir det den 8. desember..... er så spent at jeg nesten ikke klarer å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tror det blir jente. Pulsen på barnet er høy så jordmor sa at det kunne tyde på jente. I tillegg har jeg et par stk på jobben som "føler" ting og det stemmer som sier jente. Har gutt fra før og sist ville vi ikke vite kjønn på forhånd. Nå vil vi vite og skal på UL 16.des. Termin 19. mai her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er nesten sikker på at vi får en gutt. Det er ihvertfall magefølelsen. Vi har også UL 9. desember. Gleder oss veldig. Er det forresten mulig å danne en barselgruppe her inne?

Jeg har termin 14. mai. Gleder meg til vårbarn og ut å trille masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist trodde jeg gutt, men alle kjerringråd sa jente:) var jente. nå tror jeg gutt, graviditeten er helt anderledes denne gangen. splittet mening om jeg vil vite kjønn den 6des. husker jeg tenkte at det hadde vært spennende og få vite kjønnet når det kom ikke vite det når de på sykehuset sa det var ei jente.

hva tenker dere?

har termin 5mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...