Gå til innhold

Synes sparkene nesen er ubehagelige allerede i uke 22! Hvordan skal dette bli?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gled deg du til babyen blir så stor og sterk at han tar all plass inni der og i tilleg sparker sterkere ennhan gjør nå! til han begynder å bli tung og du føler at hele underlivet blir vrengt ut prg nedpress, eventuellt bekkenløsning og press på andre organer ;)

 

da kan du le godt av deg selv når du nå sitter å sier det er ubehaglig! :P

for en ting er ivertfall sikkert, det blir ikke MINDRE ubehaglig i de neste ukene! ;)

 

men på den andre siden bør du kose deg å nyte sparkene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forstår hva du mener... og jeg er bare i uke 20 :P Spesielt hvis han sparker når jeg har kynnere (har endel av de), da blir jeg faktisk uvell...

 

Men nå er jeg liten (157cm høy og 51kg før jeg ble gravid), så ser med gru at han allerede begynner å få lite plass. ;)

 

Personlig gleder jeg meg til dette er over, syntes ikke at det å være gravid og "låne bort" kroppen min er spesielt stas... Er glad i ungen min, men svangerkapet kunne jeg fint hoppet over. ;)

 

Lykke til, håper det ikke blir alt for ubehagelig utover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk:)

 

Dette er andre svangerskap, men opplever allerede at denne lille krabaten er mer aktiv enn storesøster var:)

 

Bekkenløsning har jeg merket siden uke 9 og har hvert hos fysioterapaut, så det er en hel del som er annerledes og "verre" denne gangen enn sist.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...