Gå til innhold

Gravid, eller bare merkelig kropp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde samleie (går på p-piller), og like etter kom det jeg tror/trodde var mensen. Skjønte passe lite når det som kom ut var lyserødt, tynt og varte til sammen to uker (2dager opphold midt inni). 2-3 uker etter tok jeg to cb digital, en midt på dagen (fordi jeg ikke klarte å vente, og den andre på morgenurin dagen etter, begge negative. Dette pga at jeg hadde så og si alle symptomer som jeg har hatt før under graviditet + noen til. Kom frem til at alt dette bare måtte ha vært innbilninger pga babysyke.

 

Det har nå gått 1mnd siden jeg testet negativ, ikke blødd en dråpe på 6-7 uker, symptomene er borte, men har hele denne tiden hatt merkelige følelser, smerte og harde "klumper" i magen + masse utflod (som ikke har vært akkurat SÅNN siden forrige graviditet).

 

Noen som har vært borti noe lignende, eller kan komme med noen meninger? Trenger virkelig å høre hva andre mener før jeg blir gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt meg en tur til legen for å sjekke hcg nivået i kroppen. Da får du et 100% sikkert svar på om det eventuelt øker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...