Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Jeg mener, om jeg bare nekter ham mat og drikke, så klarer han ikke å dra ut på byen med kompisene sine, som han faktisk kan snakke med om spill, fotball, musikk osv som jeg ikke liker. Kanskje jeg skal lobotomere ham? Egentlig vil jeg jo bare ha en type som sitter i stolen sin og ikke gjør annet. Jeg nekter ham jo uansett å leve livet sitt, er bare jeg som skal det! ....God helg.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Ja, jeg syns absolutt du har rett til det. Litt må han ofre også.... Men ikke fall i egen felle sånn at du om 6 måneder må skrive innlegg om at "mannen min er så lat, han gidder ikke gjøre noen ting. Sitter bare hjemme og glor og løfter ikke en finger".... hehehe God helg
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Her i huset har vi løst det slik at f.o.m. søndag kveld t.o.m. frokost fredag morgen, får han normal mengde mat. I helgen har jeg innført restriksjoner på mat og næring generelt til han. På denne måten fungerer mannen optimalt til hverdagsoppgaver som klesvask, jobb, barnepass, bleieskift, matlaging, støvsuging og annet forefallende. Ulempen med dette er at han er sterkt medtatt fra fredagskvelden og ut helgen, slik at det er en del oppgaver som faller på meg. Men han holder seg i det minste hjemme!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Matsituasjonen kan løses om du har han i bånd. Du kan også kjøpe en pisk om han har utragerende oppførsel i form av muntlig dialog med venner. Husk å be han lukke øynene når andre hunkjønn nærmer seg. Det er jo løpetid nå. Fotball, data, film osv er ulemper han ikke må komme i kontakt med. Når jeg tenker etter så er nok det beste å bare bure han inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå