Gå til innhold

Hva er en dyr briefe-bil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt nysgjerrig på hva en dyr briefe-bil? Hvilke merker/modeller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Audi Q7! Hadde jeg hatt mere penger skulle jeg kjøpt den, syns den er kjempestilig! ;)

Skrevet

for min del er det helt ny bil fra et dyrt merke som gjerne koster nesten halvparten av huset/leiligheten koster. at folk som har myyye penger kjøper seg en dyr bil ser jeg ikke på som like mye show off. de som egentlig ikke har råd til det jeg tenker på. men mange synser om andres økonomi. feks. en venninne av meg syns mannen min er teit fordi han spanderer øl på byen til vennene. han er er bare spandabel og tjener dobbelt så mye som hun tror . og vi har den bilen vi har fordi vi har råd til den,vil ha den pga sikkerhet og driftsikkerhet:) selv om hun sikkert syns vi er show of av den grunn. selv har hun rike foreldre, men vanlig inntekt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...