Gå til innhold

Lurt å ha med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Neste uke kommer jeg til å være innlagt på sykehuset fra onsdag til fredag. Skal ha en operasjon, og så ligge tilkoblet maskiner i minimum 1 døgn. Når jeg er tilkoblet maskinene er jeg våken, men "lenket til senga". Får ikke engang gå på do...

 

Er det noe som er "must"/lurt å ha med seg, som jeg kanskje ikke har tenkt på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten: Har planer om å ha med bok og pc. Vet ikke om jeg får lov til å bruke pc der, men tar den nå med likevel :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! *Notere på liste*

Burde jeg egentlig tenkt på selv, men er så surrete og sliter med hukommelsen om dagen (derfor jeg skal inn på sykehuset) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god drikke og noe snop om du får lov å spise/drikke det du vil under undersøkelsen..

 

skrivesaker er alltid kjekkt, så kan du kanskje planlegge litt julegaver eller sådan.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivesaker, håndarbeid(hekle er lett å lære og kan gjøres i senga) filmer til pc'en, det kan du kikke på selv om du ikke kan være koblet på nettet. Ta med en serie;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg får lov til det, så om jeg har matlyst mens jeg ligger der skal samboer få lov til å hente digg mat og drikke til meg ;)

 

Å, det var veldig lurt! Har såvidt begynt på en liten liste over gjøremål og gaver til jul, men er på langt nær ferdig. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndarbeid er godt tips, men tviler på at jeg klarer å lære meg å hekle på noen få dager. Går litt tregt oppi toppen her om dagen, så bruker litt ekstra lang tid på å skjønne/lære nye ting. Frustrerende, føler meg som en gammel småsenil dame! Og så er jeg ikke så veldig fingernem fra før, hi hi :)

 

Serie var lurt! Tror jammen jeg skal spandere på meg en ny sesong av et eller annet, kose meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...