Gå til innhold

Ok søstre;) se her....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppfordrer til økt selvfølelse!

Så mange jenter sliter med det, og det helt unødig!

Kan vi ikke bygge hverandre opp?

Holde denne tråden opp og skrive noen fine ord som vi kommer på eller leser et sted, eller en link til noe vi har sett som kan få oss kvinner opp i høyden om vi har en tung dag eller forsåvidt tunge perioder.

Hvorfor bryte hverandre ned her inne?

Skal ikke si at jeg er ene og alene uskyldig her inne, men skriver mange trøste innlegg og gode ord!

Vi er alle verd så mye og opp med haka. We Are the best;)

Noen som er med?

Og husk livet er som havet, vi må bare lære oss å surfe på bølgene;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Her er du på riktig vei:-)

Skrevet

"When you cannot get a complement any other way - pay yourself one"

Mark Twain

 

 

Skrevet

Så flott:)

Jeg er klart med.

Anti jantelov og dyrk dere selv.

Jeg er en fantastisk kvinne på 35 år, som er en god mamma, urolig snill er jeg og meget empatisk,sympatisk og ønsker egentlig bare at verden var lyserosa og alle var venner;) yeah i know;)

Den største gaven er å vise takknemlighet:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...