Gå til innhold

Er det noe man kan henge seg opp i, eller bare la det gå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen her har en del kvinnelige venner. De fleste har han blitt kjent med da han studerte på høyskole, og jeg synes det er greit, like mye som han synes at det er greit at jeg har mannlige venner.

 

Men... den ene dama skiller seg veldig ut. De har hatt veldig mye kontakt etter at han ble ferdig med høyskolen for 5 år siden. Etter at jeg og han ble sammen har hun begynt å kommentere HVER eneste status, hvert eneste bilde osv på facebook, skrivee masse "<3<3<3", "kos og klems", "savner deg" osv på veggen hans, og foreslår at han skal komme på besøk til henne (alene) for å se film. Dama bor en halvtime unna her, og er singel (hun har ingen barn, jeg har barn fra før). Jeg har spurt ham hvilken kontakt de har hatt før, og ifølge ham har det aldri vært noe romantisk. Da jeg ser på hennes tidligere kommentarer på hans vegg, er de av helt annen karakter enn etter at han offentliggjorde vårt forhold. Så det her ser ut som på en måte "markering" og interesse fra hennes side.

 

Jeg er egentlig ikke sjalu av meg i det hele tatt, men synes det begynner å bli too much. Han kommenterer hennes meldinger nøytralt eller med humor, og aldri skriver hjerter eller kos tilbake.

 

Er det bare jeg som er rar og henger meg oppi noe sånt? Blir ihvertfall ikke aktuelt for ham å dra til henne på filmkveld alene, vil han dra får jeg bli med og bli kjent med ei fra hans vennekrets... Noe jeg synes er naturlig. Må også legge til, at mine venner skriver aldri lignende på min vegg, og heller ikke er overivrige på å skrive der hele tiden. Er det jeg som er kontrollerende eller bør jeg ta det forsiktig opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra å se at flere enn meg tenker slik og at jeg ikke er paranoid. Har lav selvfølelse fra før, og har vært borti utroskap i mine SAMTLIGE forhold. Nå vet jeg at denne mannen ikke er utro og har høy moral, men holder på å tilte på kjerringa som bare MÅÅÅ skrive masse kosemoseoverdose på veggen til en som er opptatt, selv om hun har mange single og pene gutter på vennelista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jeg ville nok sagt hvordan jeg så det (til mannen ) og spurt hva han synte som at hun skrev slik.

Hadde han da hatt omtanke for meg ville han ha gitt denne dama beskjed om å roe ned litt med de kommentarene. For min del er det med hjerter og kos og klem noe jeg ville ha skrevet til en kjæreste ikke en kamerat. Jeg har mange kamerater både single og opptatt og jeg kan ikke tenke meg at en eneste av de hadde blitt fornøyd om jeg eller en annen venninne begynte å skrive slikt. De fleste menn liker ikke masse kliss fra andre en en person de har romantisk interesse for.

 

Kan jo hende at det irriterer han like mye som deg egentlig men han ikke helt har visst hvordan si fra til henne.

 

Ja jeg er enig med deg det er over the top og jeg vil tro at hun har følelser for han og prøver å markere seg og eventuelt skape splid dere i mellom med disse meldingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang så kommenterer du under det hun skriver, feks. : "Så koselig med film! Kanskje vi tar oss en tur. Eller hva sier du, kjære?" eller noe lignende. Kanskje høna fatter poenget da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at mange (særlig damer) synes ikke at deres single kompiser er interessante helt til de har fått seg dame, da er de opptatt, og har funnet en dame som synes han er "bra nok". Og da blir det plutselig interessant, og dama begynner å lure på om hun lot sjansen gå da han var singel og hun ikke sjekket ham opp, og prøver iherdig å "stjele" ham.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med film skrev hun på sms som jeg tilfeldig så på mobilen hans (som alltid ligger slengt åpent), da han ba meg om å lese opp noe betalingsinformasjon som kom på sms, han ringte meg fra jobb. Jeg spurte han om vi kunne finne på noe den samme kvelden, og han sa heldigvis ja. Har ikke snakket med ham om sms-en.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge slemme menn som har vært utro mot deg!

Men du,,,, husk dette, det er disse gutta som har lav selvfølelse.

Du har ikke gjort noe galt, opp med haka, og vit hva du er verd!

Ingen er verd mer enn deg, vi har ikke prislapp, og utro menn har nok et problem med seg selv!

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, 14:15, jeg vet jo at det er deres moral det er noe galt med (ingen av dem ble sammen med elskerinnen de bedro meg med, så var ikke følelser for andre der). Jeg vet at nåværende mann er trofast og herlig, men litt bekymret for alle hjertene, kosemose og hemmelig filminvitasjon på sms... Uff

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama er penere enn meg og barnløs, samtidig som hun kjenner mannen inn og ut, siden de studerte sammen i mange år, og har vært svært gode venner i mange år etter det igjen. Så jeg er rett og slett redd for å bli "utklasset" av denne dama..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har jo valgt deg :) Kjæresten min har også pene jentevenner, men han ser ikke noe mer enn en venn i de.

 

Jeg hadde tatt det opp med han, at du føler at det er ubehagelig at hun skriver så mye kliss på veggen hans. Han er jo mann og tenker kanskje ikke over det. De er jo veldig simple :P

 

Jeg hadde også tatt opp det med smsen. Det går antakeligvis helt fint. Så hadde jeg sagt at jeg ikke likte at han gikk til henne for å se film alene. Prøv å sette han inn i situasjonen selv, så forstår han det nok :)

 

Forresten helt enig i det at straks en mann får seg kjæreste blir han plutselig såå populær. Rart det der :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde hengt meg opp i det, hun høres ut som hun er ute etter mannen din, og det er ikke OK.

 

Lurer litt på hvordan enkelte par kommuniserer, eller om de kommuniserer i det hele tatt!? Hva er problemet med å snakke med han om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min hadde ei sånn venninne... Han var enig med meg at hun ble for pågående, så han kuttet kontakten med henne.

 

Ville rådet deg til å prate med mannen din. Så lenge det dreier seg om 1 kvinnfolk så burde han forstå at det ikke er fordi du er sjalu og kontrollerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på utseende for jeg opplevde det samme.

Nå vil jeg si jeg er normalt pen og meget slank(naturlig)

Men jeg ble sammen med en såkaldt supermodell som har jobbet mye med de vakreste modeller. Om jeg var sjalu? Oh yeah!

Men jeg tok meg sammen, det var jo vanlige meg han ville ha.

Har nå vært sammen i 13 år, gift og barn:) .

Utseende er ikke alt så ikke heng deg opp i det;)

Han valgte deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...