Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Er for tiden i permisjon. På treningssenteret hvor jeg trener trenger de vikar til en stilling i barneparkeringen. Jeg kan ta med meg knotten mens jeg er der på barneparkeringen. Den er 2 timer man-fre, kunne tenke meg dette mens jeg er i permisjon, men jeg har vel egentlig ikke lov til det? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Nei, det har du ikke lov til. Du har ikke lov til å ta imot penger fra en arbeidsgiver og fra nav for samme dagen, så dette vil ikke lønne seg for deg i det hele tatt. Mange arbeidsgivere tillater heller ikke at deres ansatte tar jobb i en annen bedrift når de har permisjon derfra, om det er tilfelle må du også ha tillatelse fra hovedarbeidsgiveren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå