Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Synes det så slik t sist fredag..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Det kommenterte jeg også at det så ut som... vet ikke, men det så veldig sånn ut:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Hun har jo en liten jente på bare noen måneder...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Tror nok det bare er litt godmage fra hun gikk gravid sist. Jenta hennes er vel 6-7 mnd eller noe.. Jeg vet altså ikke, mulig hun er svanger igjen.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Trodde det jeg også, kommenterte det faktisk da vi så på. Stakkars uheldig kjolevalg hvis det bare er "gammel" babymage. Vi får vel se i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå