Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Føler at jeg og sambo faktisk er dårlige kyssere begge to. Tenker ikke på tungekyss, men vanlige kyss. Begge to har tidligere vært i lange forhold med veldig lite kyssing, så vi føler oss egentlig som nybegynnere. Blir mer sånn annenhver gang på underleppe og annenhver gang på overleppe. Føles veldig unaturlig og repeterende etterhvert. Vil jo ha max lidenskap i kyssene da. Og gjerne overleppe mot overleppe, men får liksom ikke sambo med på det. Han går liksom rett på enten under eller overleppe automatisk. Mykt, men kjedelig. Hjelp?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Det var da og en problemstilling... Samboer kysser nydelig.. leppe mot leppe!! Med sparkling....(altså følelsen av at det gnistrer...) rent teknisk.. ikke for tørt, vått, kort, langt, hard, mykt.. men akkurat passe midt i mellom <3
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 vanskelig å forklare, men det er utrolig deilig
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Ja, det virker kanskje litt komisk, men jeg føler kyssene våre blir så standard og automatisert. Ingen futt over dem, liksom. HI
Anonym bruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 slipp dere løs, ikke tenk på teknikk, ligg og kos og nyt hverandre, da går det naturlig. Om nødvendig, drikk litt først så dere slapper mer av og ikke har hodet fullt av teori og teknikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå