Gå til innhold

Vognkaos!


cassy_08

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt gal av alle vognene man kan velge mellom. Og det blir jo ikke noe lettere å lese på nettet i grunn om hva som er bra og hva som ikke er bra osv. Hadde en quinny vogn til førstemann. (2008). Men den var jeg virkelig ikke fornøyd med. Har kasta den. Nå er jeg veldig på Emmaljunga Edge Duo. Noen som har erfaringer? Noen som vet om 2011 modellen kommer på salg i løpet av året eller begynnelsen av neste år? :-) Har sett mye på brukt vogner, men må jo inrømme at jeg aller helst har lyst på en ny.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk råd fra min mor når det kom til å handle vogn, og hun anbefalte emmaljunga på grunn av kvaliteten osv :) (hun jobber i barnehage, så har hvert borti litt av hvert i løpet av årenes lange løp)

 

Vi har selv kjøpt Emmaljunga edge duo combi :) valgte denne fordi den har stor bag, og det trengs når vi venter vinterbarn, trenger jo god plass til voksipose osv :)

men vi kjøpte brukt da, mest fordi min bestemor skulle betale for vognen, trengte ikke å sprenge hele budsjettet hennes heller ;) men så lenge vogna er fin å se på og det ikke er noe slitasje osv på den så gjorde det ikke noe :) (betalte 4000,- for vognen + 600 i frakt)

 

Tror du får kjøpt 2011 modellene allerede nå ja, skal ikke si det helt sikkert men. Anbefaler og ringe en forhandler som har disse vognene og snakke med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. jeg jobber selv i barnehage og har gjort det i 7 år. så jeg har sett en del vogner i det siste jeg også.. men det gjør det desverre ikke noe lettere.. hadde egentlig bestemt meg for en emmaljunga edge duo ja. men så var jeg og så på en som jeg tenkte å kjøpe, også var den ikke noe fin eller noe.. så jeg ble liksom så skuffa.. men det var jo selvfølgelig bare den vogna da. de fleste som selger vogna si har gjort sin flid med den og legger ikke ut usanheter om den som info på finn. Men men.. Får bare titte litt til.. Hadde jo egentlig bestemt meg for å kjøpe bruktvogn jeg også.. men vi får se :-) Takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...