Gå til innhold

Tror dere at Stine Marie som er tiltalt for narkotika


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kommer til å få seg jobb i nærmeste fremtid?

 

Har ikke noe med det, men sitter her og er nygjerrig. Tenkte at hun har jo vært i media ogsånn og da vet jo "alle" hvem hun er...

 

Hmmm, kanskje hun får jobb hos mannfolk bladet Alfa???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det den harry puppedama med blogg, som har en liten sønn?? Uff, så fælt!! Håper hun snart får orden på livet sitt, for sin sønns skyld :( Uff, stakkars gutten hennes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blander du en hel haug med jenter. Stine Marie er fra Paradise Hotel, Madeleine Rodriguez sitter fengslet i Bolivia og har ei jente på 2 år i Norge, og Stina Brendemo Hagen ble gravid i fengslet og har kommet seg hjem til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil hun ha jobb så får hun jobb.

 

Tviler på at butikksjefen på Kiwi nekter henne å komme på intervju. Jeg er selv butikksjef i en lekebutikk og husker ikke hverken navnet eller utseende hennes så hadde hun skrevet en god søknad til meg hadde jeg tatt henne på intervju jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 1321

 

Men du hadde vel lurt på hva hun har jo de siste årene hun satt i fengsel?

 

Og hun er pliktig til å fortelle det hvis du spør henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun ble ikke frikjent. Det var hun med rike foreldre som klarte å rømme før saken kom opp i Bolivia som ble frikjent. Stina ble dømt, fikk banr i fengsel, og rømte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kommer på et intervju i en matbutikk, vaskebyrå e.l. og forteller at du har bodd i utlandet sammen med en utenlandsk kjæreste i to år og du har ingen attester fordi du jobbet svart som barnevakt/aupair for noen i familien hans kan du glatt komme unne med det...

 

Er flere enn du tror som juger på jobbintervju.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo sant.

 

Det er sant som han Adil (han som var med i dansekonkurransen på TVNorge og X-factor dommer) sier. Mange som får ufortjent goder man ikke fortjener bare fordi man har vært i media for et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...